nice med stylad 9000 - men håller med en föregående talare, överdriv inte. 9000 har såpass snygga linjer i sig själv att man nog inte ska messa för mycket med dem... Kommer bli en riktig "huvudvändare" (för att översätta ett amerikanskt uttryck)! Om man inte hade så mycket annat på gång så skulle jag nog revidera min egna tidsplan och börja med Tallan på en gång, man blir riktigt inspirerad ju!
Här kommer lite bilder uder denna kväll.. vart lite roligt där när fog skummer inte ville vara med.. vart lite lack på skiten så satte en nyckel på toppen på den o då kan de bli på det här viset...
Vart som en stråle rätt upp i taket..
Någon som vill ha spettekaka
Båda dörrbräddarna på..
Är inte nitade längst ner i underkant än. Där för det inte ser ut att passa...
Hmm... passform..:S
Tack för hjälpen Larsson.. Aldrig fel att ha någon som kommer o slipar åt än, så man inte behöver stå helt själv varje gång..
Riktigt coolt med ett 9k bygge!! Påbörjade ett själv för 6 år sedan men det rann ut i sanden och alla delar samt bil såldes, hursom, Roligt å se iaf! Coolt!
Mvh Tommy
En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....
Tyckar det ser bra ut! Tycker dina breddningar på dörrarna är som mina breda sidolister påp mercan, kommer nog bli jäkligt bra! Fortsätt så här mvh kimpa
Tyckar det ser bra ut! Tycker dina breddningar på dörrarna är som mina breda sidolister påp mercan, kommer nog bli jäkligt bra! Fortsätt så här mvh kimpa
Tackar... Roligt att folk gillar det man lägger ner tid på..
Ja då sitter man o väntar på att det ska komma prylar på posten snart..
Det som ska komma är: Bmw lycktor fram "Angel Eyes" En bak spoiler "Som även ska moddas lite" En vinge Och kommer det även en lite överraskning.. inte så vanligt på saab kan jag säga..
Kommer även upp lite nya bilder imorgon.. skall ner på tidiga förmiddagen och jobba lite på bilen.. bara för att det e nyår så behöver man inte vara ifrån garaget..
Ja då har man fått besked om att de skulle ta lång tid för att bakspoilern och vingen att komma så det blir bara en ny vinge och så gör jag en egen bakspoiler istället så kommer upp med bilder på det senare när det projektet har börjat...