Jag är inte part i målet jag kom hit för att jag letade efter en annan sak, letade efter info om en cheva 57.a cab men fann inget.
Har själv läst handelsrätt.
Om du erhåller information om kontaktsuppgifter via mejl, dvs tele och adress etc så är det inte olagligt. Jag förstår deras grundtanke med billigt levernassätt, inga telefonnummer ute på nätet, jag vill inte att mitt skall synas, gjorde det på blocket och sen dess spamar ju dessa telefonskojare. Så det köper jag.
Men det är bättre att mejla och få svar på sina frågor än att sitta och gagga.
Jag gör en del beställningar av jenkedelar i usa, många av de företagen har inte adress eller tele utlagt utan allt snack sköts via mejl.
Så ja paypal är vanligast i staterna du betalar först.
Men vi är insnöade i sverige på vårat.
kapade från deras hemsida:
Hej och välkommen till IT-FUN.SE!
Jag Johnny startade it-fun som en protest mot att allt innom elektronik är så dyrt i sverige. Vi började i Umeå men har rört oss ner mot Sundsvall.
Vi är ett litet företag som jobbar med försäljning av elektronik.
Företaget började som ett postorder företag under uppbyggnaden och det är först nu som vi vågar kliva ut på nätet och börja sälja, då vi känner att vi har produkter vi kan stå för.
Vi på it-fun.se står bakom våra produkter och vi säljer bara sådant vi vet fungerar, det tar tid att hitta rätt leverantör, det arbetet har vi nu gjort klart.
Vi jobbar inte på heltid med detta, utan det är en fritidssyssla, därför drivs vi inte av pengar utan nöjet. Ägaren jobbar på f-skattesedlen, då problemet är att vi i dag har för låga priser för att skatteverket skall anse oss vara vinstdrivande, så dom har returerat våran ansökan, men vi betalar in moms och tull som sig bör.
Vi är enskildfirma vårt org nr blir då ägarens person nummer. 770908XXXX för att slippa kapare av perosnnummer så är de sista xxxx de sista 4 siffrorna.
Om du vill jämföra oss prismässig med konkurrenter så kom i håg att vi inte tar ut någon avgift för att skicka din produkt.
Det kan uppstå problem med varan och vi vill då att du vänder dig till oss så löser vi detta, alla produkter har 1 års garanti.
Problem som har dykt upp ett par gånger är fel packning från leverantör, då beställaren erhållit en produkt med usa kontakt och inte eu kontakt,
skulle detta uppstå, skicka ett mejl så skickar vi en adapter till dig.
Du hittar alla våra produkter till vänster i menyn.
Under USB FINNS MINNESKORTS LÄSARE, SIMKORTSLÄSARE INLAGDA. Vill ni veta mer kontakta oss via mejl. Så kan du få all information vi kan ge.
MVH
kundservic@it-fun.se
IT-FUN.SE
APRILV
SUNDSVALL
där har ni väll det ni behöver?
Senast redigerat av killesundsvall (17 oktober 2007)