är absolut inget volvo fan men att restaurera en sådanhär annorlunda och riktigt rå bygge samt slå i lite pulver under huven i riktig 2000 anda är helt RÄTT
Jo det är kjells syrra som säljer den.. hon kontaktade mej för ett tag sen och frågade om jag var intresserad av att köpa den.. verkar vara i bättre skick än vad måsvingen var iaf...
ja det kan man lugt säja ja synd jag inte har pengana hadde köpt den rakt av mailade henne om hun var sugen o byta mot en bes och skattad bil + hun kunde få med en nästan ny barn cross vi får se vad hun säjer
skulle vara så ballt att fixa i ordning den ska vara och tuffa rut på utställningar med den skulle vara lite nostalgi över det :-)
242an sålde ja hösten 2007 så jag vet inte såg den på blocket för nått år sen kanske å då va det inget mer gjort med den sen ja sålde den... tror den är i nån liten håla utanför kumla nu?
har sökt denna bil, hade ett urklipp från någon tidning vet inte vilken. fundering på att bygga någe liknande, någon som har en bild på Kjell Brorhed, bygge Volvo 245 Kombi från 81 som taksänkts, kortats och byggts om till tvådörrarsutförande.