decib3L skrev:
MeloveGolf skrev:
decib3L skrev:
Nej tacka vet ja norge
Har du någon gång besökt Karl-johan?
där finns mer knark samlat på 200kvm än om man så skulle slå ihop sthlm/gbg/malmö...
Karlskoga/Kristinehamn är riktiga knarkportaler det vill jag hålla med om har blivit erbjuden hasch mitt på ljusa dagen mitt i centrum....
Haha, jag var lite ironisk där med norge
men det är sant. Kristinehamn/karlskoga är VÄRST!
Eller så kan ni komma ner o hälsa på i lilla kära stenungsund mitt i "bästkusten" trevlig liten stad seddu NOT
hela komunen e fan helt skruvat droger finns det gott om.
och "vissa folk" (säger inte alla så ni som bor i hålan behöver inte gapa o skrika) ja du finns inga ord till dom
men droger finns det gott om...
Angående amfettamin Så är det en tung dråg JA
efter som den e starkt beroende frammkallande
det finns många intags alternativ :
lösas i vatten o injekteras med spruta
"bomba" lägger det i lite papper o sväljer
sniffa
"läggas på tandköttet"
mm.mm
LSD = syra.
finns många utföranden vanligast e då "frimärket"
läggs på tungan låt smälta
vad händer?
jo järnhalvorna "kortsluts" alltså substansen mellen järnhalvorna "torkar" gör den juh inte men det kallas så
Ruset: e du ovan kan det vara en livsfara då du inte kan hålla koll på villken "värld" du befinner dig i du kan tror stå o pissa på toa mn i sjävla verket står på balkongräcket.
du kan se folk som inte finns. elelr som min tjära vän som nu har gott bort PGA droger.
satt i en container o trodde han var på Ikea men satt i en trasig back.
allternativt den som e van fåpr en behagligkänsla blir extra efektfullt om du är hemma där det är "säkert" släckt ljus med lava lampor.
Ammfettamin : vätskedrivande.. stillar hunger , är prestationshöjande. är med farligt då det driver vatten o saknaden av hunger o törst uteblir så kan du åka på utorkning
dosering beroende på hur tung man är men 0,5-1gram bör tolkasd som "normalt"
När man tar det genom venen "spruta" så får man ett"lyckorus" skall likna att få en utlösning fast 20 gånger bättre o längre"
Hitler använde amfettamin som prestationshöjande medel
på slutet av sin livstid brukade han även Heroin.
Cocks, Kola, Cokain: skall vara efekthöjjande och ger ett starkt självförtroende
man kan äta och dricka på det då det inte bedövar hungerkänslor
normalt sätt att intaga "sniffa" skiten... gärna med en 1000 lapp " skall juh vara fräkt! " NOT
Extacy : berusning : Starkt hämmande effekt vissa kan få en "slapp känsla" ligga i en soffa o flina mot allt allt kan vara roligt hörseln förstärks så man uppfattar ljud bättre en "normalt" att ha sex med drogen skall var asom att ha konstantutlösning under hela sammlaget den som orkar?.
Eller så får man ett starkt party begär då hörsel o rytm oftast passar ihop så gillar vissa att dansa o var akung på dansgolvet man e bäst o man kan musiken o kan dansa perfekt
vissa som inte har uppsikt över sig själv Eller inte ser o har koll på sig kan
kan då tro att man e bäst på att dansa men för en "nykter" person kan det uppfattas som en Skogsdans aprörelser o annat.. med andra ord nått som inte har med dans o rytm at göra över huvudtaget.
man får flakig gångstil "sväning" pratar långsamt beroende på hur tränad "härdad" man är
man tror man klarar av saker men testa inte... köra båt tex GÖR INTE DET!
droger jag kan kan komma på o vet lite om
Dom som tar droger o gör det
men sitt inte o tjöta i mot andra som inte gillar det o var inte stora i käften o stöddiga
vill du håll apå med droger så gör det men sitt inte o försvara skiten här! fel FORUM före det
allt jag har skrivit ovanför e vad min kära vän har berättat för mig
själv har ja testat vissa droger nått jag inte rekomenderar då jag inte vill veta av det själv
vill man bli beroendeframkallad så hitta dig en rolig hobby (bilar tex)
starkt beroendeframkallande
decib3L - detta var inte till dig
det blev så bara i tråden haha
no hard filing boy