- Hejsan tänkte göra en liten tråd om mitt bygge i vinter=) har precis börjat med bilen och plocka ihop motorn m.m i veckan ska kjolpaketet hämtas så i helgen kan de bli provmontering
Nu har man ju hinnit en bit på vägen har monterat klart allt i motorn och provstartat bilen men tyvärr så hade förra ägaren satt nån platta som sitter imellan ventilfjädrarna och kammarna fel så nu är den inlämnad för att allt ska mätas upp
Kolla filmen på min sida så hör ni det vacka ljudet:(
Så nu har man beställt ny dumpventil och 19 raders oljekyl som ska monteras under helgen eller nästa vecka.. bilder kommer...
IC kommer komma i början av december när den lönen kommit så den ska monteras så snart som möjligt.
Kommer även inom kort beställa nya sportstolar som ska göra insidan fin=) Har inte bestämmt mig om jag ska riva inredningen eller behålla den. får tiden utvisa.. har ju planerat att köra den på allmän väg oxå
SÅ imorgon blir det och åka till lackeringteknik i mjölby och prata priser på lackeringen av bilen:) kommer eventuelt börja en praktik på 1 år där efter vinern:)