Tack så mycket....och klart en rolig bil måste vi ju ha men det hittade jag ingen.....
Så det fick bli en sån här
Lycka till!
Har inte den varit med en gång eller är jag helt ute och cyklar?
Det kan visst vara så att den varit med tidigare men eftersom tråden funnits så länge nu är det svårt att hitta bilar som inte varit med. Om alla tycker vi ska byta så då gör vi det men annars får den vara kvar.....
Senast redigerat av Bizzan (24 april 2012)
Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P
Om jag skulle vinna denna gången (Dock inte troligt). Så lämnar jag över allt till herr munk. Efter som jag åker till filipinerna den 27/4 till 20/5 -12, men denna gångens bidrag lämnar jag in senare idag.
Om jag skulle vinna denna gången (Dock inte troligt). Så lämnar jag över allt till herr munk. Efter som jag åker till filipinerna den 27/4 till 20/5 -12, men denna gångens bidrag lämnar jag in senare idag.
Ha´det gott mina vänner!!
Glöm inte att skicka länk till munken nu och lägg inte upp bilden här på garaget och utan nick
Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P
Glöm inte att skicka länk till munken nu och lägg inte upp bilden här på garaget och utan nick
Nänä, kanske postar den till hans facebook sida.
Det funkar hur bra som helst Neos
E det nån som har facebook och vill lägga till mig som vem så sök på Clas Göran Munk Hedensted.
Hur ska dom skicka bilderna på facebook då? För om det är några stycken som lägger till dig på facebook och folk lägger upp bilderna på din logg eller liknande så kommer ju dom andra se varandras bilder ändå!?
La iaf till dig så blir det lättare att skicka bilderna sen
Hur ska dom skicka bilderna på facebook då? För om det är några stycken som lägger till dig på facebook och folk lägger upp bilderna på din logg eller liknande så kommer ju dom andra se varandras bilder ändå!?
La iaf till dig så blir det lättare att skicka bilderna sen
Kan skicka dom via ett pm där med, behöver inte lägga upp dom på min logg