2445
Sök

styling till en toyota starlet -86

4 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
Hej jag undrar om ni vet nå styling sidor me styling till en toyota starlet -86
elr om nått tips så jag kan styla upp bilen på

El/automations- ingenjör
112 Inlägg
21 november 2007
Inte för att vara sån, men varför lägga en spänn på att "försöka" styla en Starlet? Är det inte bättre att du sparar de pengarna och köper dig något som är värt att styla?

Om du drömmer om att besegra mig är det bäst att du ber om ursäkt när du vaknar

13 Inlägg
21 november 2007
en biltema nätgrill och några Lemans ränder målade

75 Inlägg
21 november 2007
Det är klart att du ska styla den...Varför inte...Jag har stylat alla mina bilar jag ägt. Det har inte med bilen att göra utan med mig själv som person. Kolla här http://www.starlet-tuning.de/ eller http://au.geocities.com/quibel_nz/.  Jag håller ju själv på med en Toyota Yaris nu som alla också tycker ...VARFÖR men man skall ju ha något att göra...:-) Styla på du alltid så lär man sig något.

13 Inlägg
21 november 2007
snyggt bygge men var jobbet värt bilen ????

Maskinförare
1 163 Inlägg
21 november 2007
hahaha, det här är kul... "Varför ?!" .. Om ni inte visste det så är starleten en grymt populär bil när det gäller banracing/drift/styling osv.. kanske inte så mycket i sverige, men utomlands.. 
Jag tycker defenitivt att du ska köra på starleten, ska bli grymt kul att se slutresultatet big_smile

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

2 924 Inlägg
21 november 2007
Sluta ifrågasätt hans bilval och håll er till topic.

Jag är övertygad att man kan få en starlet hur kaxig som helst!
Blir ju lite unikt säkert oxå som skiljer sig i mängden, perfekt smile

Tyvärr har jag inget bra tips där du kan hitta styling men du borde kunna ta från liknande storlek av bilar ganska mkt om du är händig på att modifiera stylingprylarna lite?

~ Life is short, have FUN! ~

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
21 november 2007
Vet ju inte vilken modell av Starlet du har. Men du bör även kolla på lite prylar från S modellen om du inte har en sådan.

Själv hade jag kört på rally stuket, finns en vit sådan här i stan som är rally stukad, med OZ fälgar och diverse. Riktigt frän.

Maskinförare
1 163 Inlägg
21 november 2007
Annars finns toyotaklubben.se
Där får du svar på det du undrar över smile

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

4 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
Jag har presis köpt min första bil:P ja är 16år gammal o älskar bilar,så jag vill styla o sånt:)
/Torsken

Sök