Fan va du står i sjukt intressant å följa! keep on
Tackar! trevligt att höra det finns ni som gillar att läsa tråden, det uppmuntrar en något enormt mycket!! Nu har jag slipat den svarta lacken och har lagt ett lager klarlack, den ska få klibba till sig lite s¨å ska jag lägga ett till få se
Riktigt fint bygge! Kul att läsa om hur du lägger ner din själ i 9-5 projektet. Tog nästan 30min att läsa tråden men det var det värt! Kämpa på! Mvh Svensson
Riktigt fint bygge! Kul att läsa om hur du lägger ner din själ i 9-5 projektet. Tog nästan 30min att läsa tråden men det var det värt! Kämpa på! Mvh Svensson
Helt ofattbart att du la 30 minuter att läsa tråden, men det sporrar mig att bygga ska du veta! Tack så mycket o godnatt alla, jag passar på att sova nån timme medans klarlacken härdar Natti
Idag har det gelcoatas och plastas, Hade sällskap ute i garaget idag av Ronnie "Hyttingen" som grejade lite med saker till hans BMW cab. Nu får det härda ett dygn innan jag tar isär formen så formerna inte ändras, få se hur detta blir
det ser skit bra ut!!! btw hur ska du fästa breddningen på skärmana ?
Tackar!!!!!! Jo jag ska gjuta en baksida på breddningen med, sedan limma fast dom mot karossen och popnita innifrån hade juag tänkt, sedan spackla upp allt mot karossen Nå andra ideer?? mottages gärna
det ser skit bra ut!!! btw hur ska du fästa breddningen på skärmana ?
Tackar!!!!!! Jo jag ska gjuta en baksida på breddningen med, sedan limma fast dom mot karossen och popnita innifrån hade juag tänkt, sedan spackla upp allt mot karossen Nå andra ideer?? mottages gärna
Det kommer att funka skitbra! Jag håller ett par extra tummar åt dig för att dagens plastning gick vägen
hämtade bilen i torsdags Det var bara spännhylsan som gått sönder, men passade på att byta koppling och växellådan uppgraderades med viggensynkringar. Det tråkiga i fallet är väl räkningen
mvh Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Nu är formen penslad med släppfilm 3 gånger, sedan ligger ett lager Gelcoat som nu ska gella innan jag lägger glasfiberb, sen har jag lagt släppfilm på stötfångaren för att göra baksidan, det som senare ska limmas och popnitas fast. Har ni idéer eller tycker allt se åt helvete ut får ni protestera