HiFi-butiken i Östersund. Mycket bra service. Lagar en del saker gratis
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Killarna på Nardik är härliga att ha att göra med, alltid snabba leveranser och alltid bra service. Björn på dBakuten är likaså bra att göra med. Martin på backesljudbygg är också en trevlig fyr med snabba leveranser. Det jag tycker sämst om måste vara Brl, montörerna är det inge fel på men försäljarna ger jag inte mkt för. Dom är helt åt helvete och ska bara trycka på dig det dyraste och vet inte vad som passar med varann. MVH Fredrik
Killarna på Nardik är härliga att ha att göra med, alltid snabba leveranser och alltid bra service. Björn på dBakuten är likaså bra att göra med. Martin på backesljudbygg är också en trevlig fyr med snabba leveranser. Det jag tycker sämst om måste vara Brl, montörerna är det inge fel på men försäljarna ger jag inte mkt för. Dom är helt åt helvete och ska bara trycka på dig det dyraste och vet inte vad som passar med varann. MVH Fredrik
Håller med angående försäljarna på brl..de flesta har ju ingen koll alls och vill enbart sälja. Visst lurarna dom säkert någon genom sitt snack om "detta ska du ha" hit och dit, men njae det biter inte på mig
Jag tycker BRL å www.Carbonize.se är också riktigt bra service.. blir då lungt å beställa basar sen när man ska bygga nå nytt därifrån iaf.. visserligen så tog e lite tid för dom när jag beställde men dom hörde av sig så fick jag en t-shirt av dom också
www.mds.se vet inte varför jag typ bara köper deras grejor :S har man en gång börjat köpa från ett märke så e de svårt o ändra sen e man ju alltid skeptisk till nya grejor... men inget fel på mds enligt mig iaf
dbakuten eller lokala bilstereohandlarn (ljudgaragen) Kollar dbakuten efter de jag vill ha sen åker till den lokala och frågar vad han ska ha för grejerna, då kollar han dbakutens sida sen prutar han haha. Men oftast så beställer jag från dbakuten.
Köper där bl.a. av den anledningen sen att jag tycker kickers grejer är väldigt prisvärda