3473
Sök

Julen närmar sig. Vad ska ni köpa?

27 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
Hejsan. Har lite bekymmer. Vet ej vad jag ska köpa till familj och vänner. Förslag hade varit trevligt.

Älska Volvo

309 Inlägg
2 december 2007
Har faktiskt samma problem.sad
Funderar på fotvärmare (tror jag dom heter) till den ena syrran, sådana stora "tjocka sockor" eller vad jag ska kalla det som man tar på sig när man är hemma för att inte frysa. Till andra syrran vet jag fortfarande inte sadsad
Bra tråd, skulle också behöva lite förslag smile

Att köra turbo är beroendeframkallande...

268 Inlägg
2 december 2007
ja jag har samma problem, vet inte vad ja ska köpa till mina systrar, har deras barn o handla till med, men det är inte så svårt. nån leksak så blir dom glada, menmen, sjukt svårt o komma på vad man ska köpa till sin familj :S..

Men tror jag vet vad jag ska köpa till mig själv big_smile (Tv) tongue

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
2 december 2007
"Julen närmar sig. Vad ska ni köpa?"

Ska göra mitt svar så kort och koncist jag bara kan, här kommer det:

Vinterdäck.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

.......
2 655 Inlägg
2 december 2007
inte ett jävla skit. julen e bara överskattad, folk verkar ha glömt va julen handlar om. världens hysteri me folk som springer å shoppar klappar för X antal tusen, tillome gått så jävla långt att många tar lån för att köpa massa saker.
nä tacka vet ja att jag o all släkt på farsans sida tycker samma sak så de blir en billig MEN mysig jul. såsom de bör vara. umgås å ha kul, äta gott...

terazzi
2 december 2007
dvd spelare? haha
resa ti nåt spa? så båda kanske kan unna sig något?
detta gäller då familjen!
Senast redigerat av terazzi (3 december 2007)

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
3 december 2007
Farsan får fjärrstyrda vägguttag av mig, sånna man sätter i vanliga uttaget och knäpper på med fjärrkontrollen..

Han e så jäkla slö så de finns ingen bättre klapp än det till han big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

524 Inlägg
3 december 2007
Marcus_Turbo skrev:
ja jag har samma problem, vet inte vad ja ska köpa till mina systrar, har deras barn o handla till med, men det är inte så svårt. nån leksak så blir dom glada, menmen, sjukt svårt o komma på vad man ska köpa till sin familj :S..

Men tror jag vet vad jag ska köpa till mig själv big_smile (Tv) tongue

Köp nått fint å jävligt onödigt till din syrras unge så blir nog din syrra gla me tongue

27 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
beemern skrev:
inte ett jävla skit. julen e bara överskattad, folk verkar ha glömt va julen handlar om. världens hysteri me folk som springer å shoppar klappar för X antal tusen, tillome gått så jävla långt att många tar lån för att köpa massa saker.
nä tacka vet ja att jag o all släkt på farsans sida tycker samma sak så de blir en billig MEN mysig jul. såsom de bör vara. umgås å ha kul, äta gott...

Du har nog glömt vad julen handlar om?

Den handlar om att ge bort klappar och den har alltid gjort det.
Ända från julens början har man gjort egna klappar och nu köper de flesta de istället för att göra de.

Självklart ska man ha mysigt och äta gott också, men det handlar väldigt mycket om klapparna och har alltid gjort det.
Senast redigerat av volvoh8er (3 december 2007)

Älska Volvo

Fisketokig
2 997 Inlägg
3 december 2007
beemern skrev:

Håller helt med där. Det har blivit ett överskattat status-race för väldigt många.

Tycker det är viktigaste att träffa släkt och vänner och äta gott och bara ha det bra.

Varför inte kosta på sig själv det man verkligen vill ha på julen så blir det rättvisast för alla, i slutändan är det bara att byta pengar mellan vuxna.

När det gäller småbarn så är det väl helt OK med julklappar.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

"the real jerk"
301 Inlägg
3 december 2007
julen är vad man gör den till vill man ta lån och köpa julkappar för en jävla massa gör man det men i vår familj handlar det mest om att umgås o må bra. inte att köpa dyra presenter till varandra.

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

129 Inlägg
3 december 2007
har samma problem som de flesta här hmm va ska man köpa till en biltokig kille? (min bror) tacksam för svar smile

Karossarn

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
3 december 2007
shacrutigwunderbaum skrev:
har samma problem som de flesta här hmm va ska man köpa till en biltokig kille? (min bror) tacksam för svar smile

Vad kör han för märke?
Finns ju tröjor som är märkesinriktade med lite roliga tryck smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

.......
2 655 Inlägg
3 december 2007
Martin 9-3 skrev:
beemern skrev:

Håller helt med där. Det har blivit ett överskattat status-race för väldigt många.

Tycker det är viktigaste att träffa släkt och vänner och äta gott och bara ha det bra.

Varför inte kosta på sig själv det man verkligen vill ha på julen så blir det rättvisast för alla, i slutändan är det bara att byta pengar mellan vuxna.

När det gäller småbarn så är det väl helt OK med julklappar.

fint att nån håller me. volvoh8er: julen handlar ju knappast bara om klappar, förr firade man julen och man gav varran nånting visst men nu verkar de flesta tro att julen handlar bara om att köpa mest o köpa dyrast. som du martin 9-3 säger, ett status-race e va julen har blivit.

små kids är ju kul att handla till men till vuxna handlar ja knappt. å dom flesta vill inte ha nåt heller och jag säger alltid att ja inte vill ha nåt så...

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
3 december 2007
Denna julen skippar vi julklappar i min familj. Och det ska bli fint att slippa tänka på vad man ska köpa. m.m
Roligare att bara träffa familj och släktingar och umgås.
Man har väl kommit förbi den åldern då det var kul med klappar tongue

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

375 Inlägg
3 december 2007
Har kommit förbi det där med julklappar. Men jag ska försöka köpa mig en ny lägenhet tongue Budgivning imorn, bara att hålla tummarna smile
Sen blir det ny motor och låda till mussen.

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
3 december 2007
aenfors skrev:
Har kommit förbi det där med julklappar. Men jag ska försöka köpa mig en ny lägenhet tongue Budgivning imorn, bara att hålla tummarna smile
Sen blir det ny motor och låda till mussen.

Lycka till med lägenheten
helt rätt att unna sig själv "lite" så här i juletid

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

IT-Tekniker
376 Inlägg
3 december 2007
köpt en ny skärbräda i trä och whiskeyglas med mera till farsan..
morsan får ny stekpanna, lite ljus, och någon ljuslykta/ljusgran eller vad man ska kalla det..
flickvännen får väl sig ett nyp i rumpan och lillbror får väl en godispåse eller något nytt spel till ps2..

1 174 Inlägg
3 december 2007
Ett grymt rba tips är SINSTAR till ps2 å ps3 bra familje å fest spel tongue

27 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
billy skrev:
köpt en ny skärbräda i trä och whiskeyglas med mera till farsan..
morsan får ny stekpanna, lite ljus, och någon ljuslykta/ljusgran eller vad man ska kalla det..
flickvännen får väl sig ett nyp i rumpan och lillbror får väl en godispåse eller något nytt spel till ps2..

Haha, aa, klapparna till mamman o pappa lät bra. SJälv har jag ingen lillebror, menm flickvännen ska nog få sig ett nyp här också. hehe

Älska Volvo

Sök