3948
Sök

Rädda Jens!

343 Inlägg
22 november 2005
Jo jag har förstått den. Men tänk på hur det känns för den drabbade.. Men skit samma nu.. Det var juh patetiskt som jag sa.. Det lyckades inte.. Tror folk att det ska lyckas med en sådan kupp... Ojj ojj ojjj

8 Inlägg
22 november 2005
RedLight skrev:
TeQuilla skrev:
RedLight skrev:

Hur skulle du känna om det var du som var Jens..tänk innan du skriver..

Men om han tycker så.....

Tror ingen vill bil utsatt för samma sak som Jens har blivit.

Tror ingen vill utsätta sig själv för samma sak som Jens har gjort...
förutom Jens själv då förstås.

645 Inlägg
671 Inlägg
22 november 2005
Det är många som vill bli förnedrade i tv, kolla hur många som vill vara med i bigbrother, paradise hotel osv.

Jens grejen däremot var en protest mot idol, hade alltså egentligen inget med Jens att göra utan kunde vara vilken sopa som helst.

1 Inlägg
22 november 2005
Tsyss Räve me tode stsiit...
Senast redigerat av WooX (22 november 2005)

Lådbil med stressfläkt
6 Inlägg
22 november 2005
vem fan är jens?

Volvo 740 Törbo -87 Rödish..
"Old Volvos never die, they only start tickin'"

645 Inlägg
22 november 2005
B3ny0 skrev:
vem fan är jens?

En kille som va med i Idol. Han klarade säg till fjärde plats tack vare alla "Rädda Jens"-hemsidor. Killen hade ingen speciell talang och var ganska tönting imo. Och nu har folk blivit arga p.g.a att han åkt ut (för att dem tror att han är bättre än dem andra som är kvar i Idol). Jag följer inte idol, men jag tror att de va så.

Vilket det tydligen inte va. Nu kollade jag på "Rädda Jens"-hemsidan för första gången och förstår allt nu. smile
Senast redigerat av BAD_ROBOT (22 november 2005)

343 Inlägg
22 november 2005
BAD_ROBOT skrev:
B3ny0 skrev:
vem fan är jens?

En kille som va med i Idol. Han klarade säg till fjärde plats tack vare alla "Rädda Jens"-hemsidor. Killen hade ingen speciell talang och var ganska tönting imo. Och nu har folk blivit arga p.g.a att han åkt ut (för att dem tror att han är bättre än dem andra som är kvar i Idol). Jag följer inte idol, men jag tror att de va så.

Vilket det tydligen inte va. Nu kollade jag på "Rädda Jens"-hemsidan för första gången och förstår allt nu. smile

Nu har du fått allt på bakfoten! Rädda Jens sidorna startades veckan innan han åkte..
Så han har inte gått vidare pga. det projektet. Han åkte däremot ut..

Sök