2497
Sök

För lite kablar?

62 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
Ja nu är de så att ja fick mig en clarionbilstereo av en poalre men nu när ja skulle koppla in den såg ja att de inte fanns kablar för hötalran det enda som fanns är 3 lågnivå kablar å nån kabel till cdväxlare misstänker jag och en orange,blå och en brun kabel blev över sen inget mer någon som vet nått om detta? Eller är de så simpelt att jag måste köpa mig ett slutsteg och koppla på de sättet istället?

//sebbe

210 Inlägg
4 december 2007
enklaste å snabbaste är helt klart använda slutsteg och dra lågnivå
annars går det säkert få fram ett kopplingschema för stereon och få fram vilka utgångar som går vart på kontakten wink

62 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
ja jo de är sant hehe:P f¨r leta lite medans ja v
ntar på pengar så ja kan köpa ett steg hehe

//sebbe

62 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
Nu var de löst hitta de på en gång de finns helt enkelt ingen effekt från denna bilstereo den har nämligen ingen inbyggd effekt hehe:P blir te å köpa sig ett slutsteg då:D

//sebbe

210 Inlägg
4 december 2007
vad är det för stereo? jag skulle behöva en billig stereo som saknar inbyggt steg.

62 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
ja vet inte modell eller så men de är en clarion alla fall kan kolla om ja hittar va de är för modell

//sebbe

210 Inlägg
4 december 2007
det står nog på undersidan på lappen där vilken modell det är.
suveränt om den klarar mp3 me... men det är nog långsökt

62 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
de finns ingen lapp under den ngen karton å ingen instuktionsbol. nja mp3 vete fan:P

//sebbe

6 851 Inlägg
4 december 2007
Nemo skrev:
vad är det för stereo? jag skulle behöva en billig stereo som saknar inbyggt steg.

Om det är en gamal Clarion utan inbyggd förstärkare så är det troligen en  gamal värsting.
Denna maskin va när den va ny inte en "billig stereo".
Om det nu är en sådan jag tänker på..

62 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
åfan de är såpass

//sebbe

62 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
du nu har ja hittat lite mera om den ja kollade lite till på stereon å hitta DRX9375R så de är la själva moddelen då antar jag

//sebbe

62 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
å här är själva beskrivningen.

Technical Specs:
18 FM/6 AM presets
Alpha TouchTM Control
Magi-Tune+® FM
8-Times Oversampling Digital Filter
Dual 1-Bit D/A Converters
Bass & Treble Controls
4-Way Balance Controls
4-Volt HVO Line-Level Output
6-Channel RCA Line-Level Output
External Amplifier Required

Additional Features:
Disc Title Memory
Touch-n-GoTM
Motorized Fold Down Face
Full Screen Saver Display
Zero-Bit DetectorTM Mute Circuit
Infrared Remote Control Controller for Optional EQ/DSP & TV Tuner Modules
RDS Tuner
Fiber Optic Digital Output

//sebbe

6 851 Inlägg
4 december 2007
szebban_945 skrev:
du nu har ja hittat lite mera om den ja kollade lite till på stereon å hitta DRX9375R så de är la själva moddelen då antar jag

ja det är den jag tänker på. hade själv lille bror 8375. Men den 9375 är en fin sak. Det finns en så kallad blackbox till denna enhet där du har bla. tidskomp, eq m.m..
Den hár ju några år på nacken och tekniken har ju gått framåt. Men kan ju säga det att den
skulle nog klara sig ganska så ok. även idag.

62 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
är den där blackboxen inbyggd i den då lr? ja jo den ska nog funka bra tror ja:)

//sebbe

210 Inlägg
4 december 2007
nej blackboxen är en exter box man kopplar in, finns säkert begagnade att köpa lite här å var.
jag letar efter en skapligt billig huvudenhet i pengar sett, inget skräp alltså smile
har du nå riktpris på stereon så skicka mig ett pm wink

Sök