fattar inte varför inte fler köper begget?? ofta får man ju "dubbelt" så bra saker för samma pengar å sen slipper man ju spela in skiten..hehe
precis! har själv letat länge som fan efter begagnat men de e ingen som vill sälja verkar de som.. slöa säljare som vill behålla grejorna typ! felet är ju dock att grejorna kan va sönderspelade men ja tror ja kör me xzound då sen 2steg på 240rms de blir säkert bra.
Eller så köper du mina basar 2x12'' 700Wst + stora steget på 4x600W för 2500kr P.O.K!
4*600watt?? å va f-n e de för steg om ja får fråga??
Undrar jag med?
Kanske jag som inte fattat riktigt, Det är 2400Watt, har knappt använt det och är inte insatt i ljud. Köppte det sammtidigt som jag köppte basarna, Kanske ngt jag har fått för mig att det var 4*600.
fattar inte varför inte fler köper begget?? ofta får man ju "dubbelt" så bra saker för samma pengar å sen slipper man ju spela in skiten..hehe
precis! har själv letat länge som fan efter begagnat men de e ingen som vill sälja verkar de som.. slöa säljare som vill behålla grejorna typ! felet är ju dock att grejorna kan va sönderspelade men ja tror ja kör me xzound då sen 2steg på 240rms de blir säkert bra.
de där me "sönderspelade" verkar folk va helt nojjga över... va e de som skulle va sönder??
va gäller högtalare så e de inte så svårt.. luktar dom inte brännt,skrapar elle nå sånt så e de ingg fel på dom.. bara å mäta upp talspolen me en multimeter..
å va gäller steg så antingen funkar dom elle så funkar dom inte...
Då sa jag inte fel! 4x600W. Sedan vad det betyder mer exakt med 4x det vetefan?
najs somm fan varför vill du inte behålla de? de var ju snyggt ju, 4*600 betyder att den sänder ut till 4 olika uttag från steget rätta om ja ha fel kan typ inte heller så mkt som sånt här.
najs somm fan varför vill du inte behålla de? de var ju snyggt ju, 4*600 betyder att den sänder ut till 4 olika uttag från steget rätta om ja ha fel kan typ inte heller så mkt som sånt här.
tror ni själva på att man får 2400 watt för 120 euro?? HAHA. kanske me 90% dist..
sant klart, de e ju alltid mkt billigare att köpa från andra länder när de gäller dehär me ljud.. men så billigt kan de fan inte va, de e nått som inte stämmer med dedär!
tror ni själva på att man får 2400 watt för 120 euro?? HAHA. kanske me 90% dist..
sant klart, de e ju alltid mkt billigare att köpa från andra länder när de gäller dehär me ljud.. men så billigt kan de fan inte va, de e nått som inte stämmer med dedär!
riktig effekt kostar pengar så e de bara... typ som å trimma en motor
Kolla in Audiotop WF12.4 kostar 995- ny, Enkel spole på 4 ohm, 280w/rms 560w/max. Säljs bla hos Ljudbyggaren i Hbg. Du kan kolla techspec på www.audiotop.se eller www.audiotop.it
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se
Ok vilket som.. 2500kr för basen å steget vill jag ha, Anledningen till att jag säljer är för att jag behöver pengar till annat nu.