tror det funkar att betala på seven eleven åxå. helger e ju gratis och om du inte ska in i stan så kan du ju åka runt, så slipper du avgiften på d sättet
ahaa, då fattar jag läget, men va då? Som rullstolsbunden så kan du alltså jämka bort trängselavgiften direkt, du behöver alltså inte få tillbaka den på deklarationen sen?
ahaa, då fattar jag läget, men va då? Som rullstolsbunden så kan du alltså jämka bort trängselavgiften direkt, du behöver alltså inte få tillbaka den på deklarationen sen?
ja eller någe sånt, vet inte riktigt om jag betalar och får tillbaka dom igen på skatten eller om dom registrerar reg numret och ser att jag inte ska betala bara ska köpa ny bil så väntar med att ta hem papprern
ok ok ok lär ju bli internet fall man har tur och slipper bli fottad ska ju inte in i centrum ska till åresta men man passerar ju essingeleden och de ska ju ha kameror där me men vette fan om de va gratis och åka där eller ej
ok ok ok lär ju bli internet fall man har tur och slipper bli fottad ska ju inte in i centrum ska till åresta men man passerar ju essingeleden och de ska ju ha kameror där me men vette fan om de va gratis och åka där eller ej
hoppas man slipper iaf
ska du bara åka på essingen, inte åka av någon stans ?
hoppas man slipper iaf
Om de är Årsta du menar så ligger det utanför tullstationerna...om du kör Essingeleden dit slipper du betala.
hoppas man slipper iaf
Om de är Årsta du menar så ligger det utanför tullstationerna...om du kör Essingeleden dit slipper du betala.
tänkte samma sak.. men tror det finns nått som heter åresta med
kollade på eniro.. åresta ligger i bälinge utanför nyköping så det lär vara årsta han menar.. måste ha stavat fel eller nått så då behöver han inte betala trängeslavgiften
tror nog att du torskar dit på d där om snuten stoppar dig. jag såg vad som stog skrivet på deras hemsida, men saken e den att om du lägger ett litet "tak" över skylten så att kameran inte kan ta en bild på den så torskar du ju för d. Och då syns ju åxå skylten fram ifrån. har sett ett antal bilar som har blivit stoppade för d, och har åxå en polare som lånade en bil med skyltavläsnings block, det vart ett jävla liv när hon blev stoppad av snuten även fast bilen inte ens va hennes, du är tydligen skyldig som fordonsförare att se till att skyltarna e läsliga oavsett vem som äger bilen. Och för den hör snubben så handlar det ju i värsta fall om några tior.