Bara motorcykeln slukade ju drygt 500 liter på de 5 månader den var i drift. Vilket ger ett pris på strax över 6000:-. Sen har bilen sörplat i sig nästan 800 liter de senaste 7 månaderna. Vilket då ger drygt 9000.-. Så sen i början av Maj har det redan gått åt drygt 15.000:- Men det är värt varenda krona.
Skulle väl gissa på Strax över 20.000:- i total årskostnad för mig då. Inte så farligt. Ungefär lika mycket som kondomer kostar om man är flitig.
Bara motorcykeln slukade ju drygt 500 liter på de 5 månader den var i drift. Vilket ger ett pris på strax över 6000:-. Sen har bilen sörplat i sig nästan 800 liter de senaste 7 månaderna. Vilket då ger drygt 9000.-. Så sen i början av Maj har det redan gått åt drygt 15.000:- Men det är värt varenda krona.
Skulle väl gissa på Strax över 20.000:- i total årskostnad för mig då. Inte så farligt. Ungefär lika mycket som kondomer kostar om man är flitig.
haha grym jämförelse me "gummi" i detta sammanhanget
Det var dumt av dig att fråga, för nu var jag tvungen att titta efter Förra året tankade jag 3958 lit, det blir nåt liknande i år också, antar jag... Det blir i snitt ca 3800 kr/månad. Nästa år blir det hälften, har köpt en snål diesel
Ja en ca 15 000kr blir de väl Fy Fan, Dags att skära ner...NÄÄÄ
inte mer? :p
NEJ!! Har börjat samåka till jobbet (5mil om dagen) Sen har ja även slutat att bara åka omkring som ja gjorde förr, så NEJ inte mer, för låga ja över 20k, men man måste motionera lite oxå, och spara pengar till saker man vill ha Eller hur?
AAAA!.. Spec sista tiden då ja e pank nu.. Har bla kört bilen till skolan varje dag nästan sen ja fick körkortet.. 6mil tur o retur.. Beräknat att ja gjort av me säkert 15-20k sedan maj.. inte bra..