3426
Sök

Förslag på små förändringar

130 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
Jag skulle vilja ha lite förslag om vad jag skulle kunna göra med min Alpina tills det är dags att ta ut den till våren.
Tanken är att den ska hållas svart och clean, inget överstylat utan bara små stilrena förändringar som förbättrar helheten.......

Det som är inköppt är:

Coilowers, alupedaler och fotstöd, takvinge och fjäderbenstag fram

Alla lister ska lackas i samma färg som bilen.
Fälgarna ska lackas svarta, ev med en röd kant så det bryter av lite.
Rutor ska tonas.

Pumpa lite ideer nu smile

Bilen ses såklart till vänster om mitt inlägg eller i min signatur.........

4 506 Inlägg
8 december 2007
Det första jag hade gjort är att fixa insrument huset. Ser ju helt galet ut i lila!

Kan du andas kan du dö.

130 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
_Wallis_ skrev:
Det första jag hade gjort är att fixa insrument huset. Ser ju helt galet ut i lila!

Det är svart i verkligheten, måste blivit något galet med ljuset på de bilderna hmm
Senast redigerat av Lizzardo (8 december 2007)

130 Inlägg
9 december 2007
Trådstartare
Kontakten är nu tagen med en motivlackerare här i Örebro och det verkar utveckla sig mycket positivt big_smile

9 Inlägg
9 december 2007
Kanske polera något under huven? blästra bort det svarta på insuget, polera det och stålborsta ALPINA gjutningen på det? mvh / Mange

The Chase, Is Better Than The catch

Thorssa
10 december 2007
Jag tycker du ska skaffa svarta klarglasblinkers fram, det smälter in väldigt bra med strålkastarna! Finns t.ex. på HOVA. Sedan så tycker jag su ska skaffa LED-bakljusen som kom till E46 coupe. Finns t.ex. på Realcar!

130 Inlägg
10 december 2007
Trådstartare
Thorssa skrev:
Jag tycker du ska skaffa svarta klarglasblinkers fram, det smälter in väldigt bra med strålkastarna! Finns t.ex. på HOVA. Sedan så tycker jag su ska skaffa LED-bakljusen som kom till E46 coupe. Finns t.ex. på Realcar!

Klarglasblinkers sitter på, även svarta bakljus och sidoblinkers.
Bilderna knäpptes innan dessa kom till roll

Led har jag aldrig riktigt fastnat för.......
Senast redigerat av Lizzardo (10 december 2007)

130 Inlägg
10 december 2007
Trådstartare
Blue_Phoenix skrev:
Kanske polera något under huven? blästra bort det svarta på insuget, polera det och stålborsta ALPINA gjutningen på det? mvh / Mange

Det var ingen dum ide, tål att tänkas på.......

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök