det börjar visst ta sig med bilen för nu tillhör den kategorin styling här på gorg också... inte illa
kom nyss hem från stan, har varit och köpt lite mer godis, vad det är får ni se senare idag... OM det är nån som vill se en uppdatering de vill säga, annars kan jag ju skita i att uppdatera
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
okej, eftersom det iaf var nåra som visade intresse för en uppdatering så kommer den här
köpt nya 6x9or.. köpte dom av en polare, han köpte dom för 800kr eller vad det var och har bara provspelat dom och jag fick köpa dom av han för 150kr
så var jag till stan och handlade lite idag... vad kan det vara för nått?
ja just precis, dubbla open air filter och ett nytt soppa filter
och här börjar dagens arbete... svetsade två sånna här addaptrar mellan luftmängdsmätarna och sportfiltren, kanske inte dom snyggaste addaptrarna men dom fyller iaf sin funktion
orginal luftburken bort plockad
addaptrarna monterade
sportfilterna på plats
FRÄÄÄÄNT! .. ja jag vet att lacken har skrynklat sig vid luftintaget, vet dock inte varför, men skitsamma, huven ska ju endå lackas i orginalröd i sinom tid
och nytt soppafilter på plats.. behövdes verkligen för när jag hällde ur soppan ur det gammla filtret så var soppan BOKSTAVLIGEN kålsvart
så, det var väll allt för idag... nu är det bara att invänta xenonet nästa vecka
börjar bli väldigt nöjd med bilen utseendemässigt faktiskt... det som saknas nu bara är heltonad med ljus toning, cossie vinge och nya fräscha kofångare eller combat paket
Senast redigerat av _Glenne_ (15 augusti 2008)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Blev skitbra med luftfiltrena, så nu vet jag hur jag ska göra likadant till min motor! Var det lätt att komma åt bensinfiltret? Tror det är dags att byta på min med!