3520
Sök

Ford Mustang Boss 429!!

46 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
Hejsan! jag undrar om de är någon som har bilder på min pappas gamla Ford mustang Boss 429. den va mä i senaste Nostalgi tidningen Nr12. har ju reda sett den. men undrar om någon har den från någon utställning elr liknande!

MVH//Norman

I Don`t Think, I Drink!

BennyC
11 december 2007
Är det en gröna bossen du menar???

46 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
ja de är de:D

I Don`t Think, I Drink!

46 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
ja de kanske han har:) men har du några bilder som du kan skicka??

I Don`t Think, I Drink!

46 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
Aha okej. ja men de ä ingen fara gör så gott du kan:D

I Don`t Think, I Drink!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
12 december 2007
TJA!
Det är inte Seved Karlsson som är din farsa va? smile Har (försökt) rejsat mot bossen när jag hade min gamla Mustang. Behöver inte säga att jag blev lite efter va? lol
Har haft en gammal bilsporttidning från 93 eller 94 där Bossen var med. Vet inte var den är idag, tyvärr. Tror polaren har sin kvar.
Men jag köpte iaf ett inglasat foto från gruppbilden Bilsport tog. Hänger på väggen här inne. Där är både min Mustang och den grabbergröna Bossen med. smile

Vet var det finns en likadan Boss 429... En Grabber Orange med serienummer 21, den gröna ska ha nummer 19 om jag inte minns fel. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

81 Inlägg
12 december 2007
Oj Oj Oj 429 BOSS tongue Världens ballaste bil (tycker jag),det är min absoluta drömbil någon gång i livet ska jag bara ha en sån,gärna en Grabber Orange.

MVH
Cobra Jet

46 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
Irmscher Vectra skrev:
TJA!
Det är inte Seved Karlsson som är din farsa va? smile Har (försökt) rejsat mot bossen när jag hade min gamla Mustang. Behöver inte säga att jag blev lite efter va? lol
Har haft en gammal bilsporttidning från 93 eller 94 där Bossen var med. Vet inte var den är idag, tyvärr. Tror polaren har sin kvar.
Men jag köpte iaf ett inglasat foto från gruppbilden Bilsport tog. Hänger på väggen här inne. Där är både min Mustang och den grabbergröna Bossen med. smile

Vet var det finns en likadan Boss 429... En Grabber Orange med serienummer 21, den gröna ska ha nummer 19 om jag inte minns fel. smile

nej de är de inte! den är i veddinge idag! ingen anning men de kanske den har:)

I Don`t Think, I Drink!

Sök