ifall man då pratar om drömbil ska man inte kunna köpa den eller ska det bara bli en dröm?
såklart har alla olika drömar och olika ekonomi men ifall jag själv skulle drömma om en bil så till sist skulle jag iallafall köra den och ifall den då faller mig i smaken även ha råd att handla
Omega 3000 24V är drömbilen först och främst pga att jag har en som jag lagt xxxx pengar på. Sedan är det nog den ultimata bilen enligt mig, men den faller pga att dom rostar så förbannat i trösklarna... (inte min men dom jag kollat på min är till salu förresten)
Astra OPC är min ultimata drömbil iaf.. Har lovat mig själv att äga en inom några år och då brukar det bli så
Nu kanske folk tycker jag är larvig, men måste säga 200sx S13 har alltid gillat dem sen första gången jag såg dem!! Men annars måste d va skyline R32 GTR..så R32 GTR får det bli nissan tok som man är
kom på att en gammal amrikansk ursäkta stvaningen:P men en sådan gammal ifrån 70 80 talet gammal ceva eller nått hadde varit kul en mullrande amrikanare hadde varit nått (;