3001
Sök

Varför häng?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
20 december 2007
Något mellanting är väl det mest bekväma att ha.

Just "häng" måste vara världens fulaste mode.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

1 277 Inlägg
20 december 2007
Enjoii skrev:
Som gammal skejtare var man ju tvungen att ha det rätta hänget smile sen sitter det ju kvar lite, sen beror det ju på vad man har för braller på sig.

Men som någon tidigare i tråden skrev tror jag INTE det handlar om att vara cool.
Det är bekvämt, så länge maninte heter Steve Urkel!

Är åxå gammal skejtare..men jag klär mig vettigt för det!

9 108 Inlägg
20 december 2007
Brukar ha liite häng för det mesta, absolut inte så byxlinjen är under T-shirten men längre ner än normalt tycker jag allt det ska sitta. Mycket bekämare så, dock inte när man ska kliva över något smile Är inne på Enjoiis sätt att tänka tror jag!

15 Inlägg
20 december 2007
när jag åkte bräda sa en kompis att han hade det ur skyddssynpunkt. han hade flertalet gånger varit taxam över att brädan slagit stopp i byxan istället för i vitalare delar smile

1 723 Inlägg
20 december 2007
jag gillar byxor som är hängiga för att de är sydda så, inte dessa vanliga jeans som man drar ner till halva skinkan. ser förjävligt ut och alla som har det så går alltid och sliter i dem för att de kanar ner. verkar ruskigt bekvämt.

1 723 Inlägg
20 december 2007
camaro67 skrev:
Det är nog för att skärp är så jävla dyrt.. De kostar ju 4-500 spänn.. Men jag hade nog haft lite lagom iaf..

JC: 79kr.

wink

Meister
6 763 Inlägg
20 december 2007
falloutboy skrev:
camaro67 skrev:
Det är nog för att skärp är så jävla dyrt.. De kostar ju 4-500 spänn.. Men jag hade nog haft lite lagom iaf..

JC: 79kr.

wink

Jag får väll ta och köpa ett sånt då.. Eller önska sig i julklapp då man har beställt grejor för typ 22k.. big_smile

Wallraff
319 Inlägg
20 december 2007
falloutboy skrev:
jag gillar byxor som är hängiga för att de är sydda så, inte dessa vanliga jeans som man drar ner till halva skinkan. ser förjävligt ut och alla som har det så går alltid och sliter i dem för att de kanar ner. verkar ruskigt bekvämt.

Det är obekvämt som fan:P men det går inte att göra något åt det, spelar ingen roll hur hårt man drar åt skärpet.. det glider bara när man har siden tongue
Folk klagar rätt mycket, men det är deras energi och inte min tongue

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
20 december 2007
de blev automatiskt för mig eftersom jag har nickel allergi så jag fick värsta utslagena när jag hade skräp å nu efter 5-6 år så har man vant sig med att ha häng

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Old School Ford
600 Inlägg
20 december 2007
Phaetoon skrev:
Sushikocken, du har faktiskt rätt.
Det började faktiskt som en reklamkampanj för att marknadsföra boxershorts på ett nytt sätt utan nakenhet. Sen hängde Ronny & Ragge på och gjorde det populärt.
Men det var för 15 år sedan...

...fängelse kultur. Det ska inte gå att hänga sig när man sitter i häktet eller liknade. därför tog amerikanska vakter bort skosnören och skärpen. sen fortsatt det utanför också.
jag har skärp men byxorna lite längre ner än "där dom ska" sitta.

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

824 Inlägg
20 december 2007
haha vad är det här för tråd. folk har väl olika smak? varför hålla på tjata om vad som är rätt eller fel, det finns inget rätt eller fel! smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 december 2007
Jag har lite häng, men inte för mycket. Det ska vara bekvämt bara helt enkelt. Det ser inte ut som på någon av bilderna som visades tidigare i tråden bara smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

2 182 Inlägg
20 december 2007
Phaetoon skrev:
Sushikocken, du har faktiskt rätt.
Det började faktiskt som en reklamkampanj för att marknadsföra boxershorts på ett nytt sätt utan nakenhet. Sen hängde Ronny & Ragge på och gjorde det populärt.
Men det var för 15 år sedan...

Ronny å Ragge använde inte kalsonger wink

Har väl lite häng för att det är bekvämt, även fillingarna hänger lite tongue
Har man stort paket så har man wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
20 december 2007
Niklas1987 skrev:

Du får göra som vissa andra.
Rulla ihop och tejpa fast allt på innerlåret så slipper du hängandet wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

2 182 Inlägg
20 december 2007
John87 skrev:
Niklas1987 skrev:

Du får göra som vissa andra.
Rulla ihop och tejpa fast allt på innerlåret så slipper du hängandet wink

Men tejp är ju så dyrt tongue

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

3 059 Inlägg
20 december 2007
Ja så jävla fult med häng.. obbar på en skola och ser ju 75% av alla killar har ett jedra häng i brallan.. så jädra nördigt.
Bekvämt sa nån?? tror inte de nä eftersom ni med häng går o drar i brallorna hela jedra tiden för att inte tappa dom..

3 722 Inlägg
20 december 2007
Wanne Bes

4 506 Inlägg
20 december 2007
Digital_Kicker skrev:
Wanne Bes

Wanne Bes vad? Wanne Bee Dr:Mugg? tongue ahahaha

Kan du andas kan du dö.

Hmm.
20 december 2007
Jag har med vissa brallor, fast inte så mycket att "arselkonturen" syns. jag personligen tycker det är bekvämare så, De är väl bara efter vad man vant sig. Och de sitter där hela dagen. Alltså behöver jag inte dra upp dem en enda gång!

Tiden går och modet/klädstilen ändras vare sig ni gamlingar tycker om det eller inte. Jag kan väl själv tycka det ser förjävligt ut om någon gubbe går framför en med brallorna utan häng så man ser konturen på springan(överdrift men ändå)!! medan han antagligen tycker någons häng ser helt och hållet fel ut.. Och så kommer det alltid vara. ja ltie flummigt men hinner inte... tongue

Så sluta klaga på folks överdrivna häng! smile. jag tycker itne det är snyggt någonstans, men lönar det sig att bli irriterad över det? nej.
Senast redigerat av Hmm. (20 december 2007)

Sök