3254
Sök

frågan ang ridetech 6.5" högtalar kit

305 Inlägg
24 december 2007
Trådstartare
hej som topic lyder så undrar jag om någon vet om det är bra ljud ? och kan pressa dom ganska bra? lite almänt om dom tack. www.ridetech.se

2 123 Inlägg
24 december 2007
Dom spelar varken högt eller fint och inte tål dom effekt heller.
Visst spelar dom men jag skulle tippa på att dina orginalhögtalare spelar bättre på alla sätt och vis, satsa på ett steg iställe.
Satsa hellre på biltema, clas ohlson eller MDS/GAS som är lite dyrare än de först nämnda !

305 Inlägg
24 december 2007
Trådstartare
okey så dom är kass altså tänkte driva dom med ett slutsteg. jag snackar om
RTA White Expose kitsystem 6,5"
det systeet snackar jag om.
Senast redigerat av Gillberg (24 december 2007)

43 Inlägg
25 december 2007
jag tror inte heller på dem direkt. bara min åsikt.
Satsa hellre på ett Kit av ett välkänt märke kanske rockford, dragster eller JL audio
Jag har gjort misstagen innan att ha köpt coola billiga system men sen har ja bytt efter några veckor sad bara pengaslöseri!

1 688 Inlägg
25 december 2007
Jag köpte GAS Alpha 5.25" kit hos brl för en sisådär 2-3 årsedan, då köpte jag den gamla svarta serien smile Kom över dom för 200 kr kittet hos brl på backaplan, normalpris 600.
Delar man dom rätt och kör dom på steg så poppar dom på riktigt bra för dom pengarna faktiskt.

Btw
Jag hjälpte en kompis att montera lite högtalare i hans bil, då köpte han den nya oranga serien utav gas alpha hos brl, dom poppade på ännu bättre än den gamla serien som jag hade big_smile
Checka nu under mellandagsrean, kanske finns för småpengar då det inte kostar mer än 400-600kr annars smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

16 197 Inlägg
25 december 2007
Losgard skrev:
Jag köpte GAS Alpha 5.25" kit hos brl för en sisådär 2-3 årsedan, då köpte jag den gamla svarta serien smile Kom över dom för 200 kr kittet hos brl på backaplan, normalpris 600.
Delar man dom rätt och kör dom på steg så poppar dom på riktigt bra för dom pengarna faktiskt.

Btw
Jag hjälpte en kompis att montera lite högtalare i hans bil, då köpte han den nya oranga serien utav gas alpha hos brl, dom poppade på ännu bättre än den gamla serien som jag hade big_smile
Checka nu under mellandagsrean, kanske finns för småpengar då det inte kostar mer än 400-600kr annars smile

dom nya GAS alpha kiten låter riktitgt jävla bra me tanke på va dom kostar.. blev sjukt imdap första gången ja hörde dom smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

305 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
okey då får det bli gas alpha som det låter som dom spelar bra.

Sök