2556
Sök

hallå blir man aldrig för gammal för raketer ossånt?

saabtok
1 306 Inlägg
30 december 2007
Köpt lite  raketer  men de är ju inte för en egen skull man köper utan för glädja grabben lite , hehe eller  jo de är  fortfarande  skoj ;-)

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
30 december 2007
Man blir aldrig för gammal tongue 20 år och det blir bara roligare, kanske är för man har råd med mera nu för tiden än när man va 14-15 tongue

Här är halva årets lager smile http://www.geting.se/viewimage.php?imag … 300443.JPG

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

1 311 Inlägg
30 december 2007
kwansa skrev:
Man blir aldrig för gammal tongue 20 år och det blir bara roligare, kanske är för man har råd med mera nu för tiden än när man va 14-15 tongue

Här är halva årets lager smile http://www.geting.se/viewimage.php?imag … 300443.JPG

dom där som du har som de står hundra skott...de verkar inte stämma madhmm

för jag har smällt en sådan..men dom är fräcka

1 567 Inlägg
30 december 2007
Är det bara jag eller har det inte blivit väldigt billigt med raketer och sådant detta året?
Var och köpte i  lite grejer i går för att leka med och man fick ju hur mycket som helst för  500:-

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
30 december 2007
racer_mackan skrev:
kwansa skrev:

dom där som du har som de står hundra skott...de verkar inte stämma madhmm

för jag har smällt en sådan..men dom är fräcka

joo för 10:- får man inte förvänta sig för mycke wink

940R skrev:
Är det bara jag eller har det inte blivit väldigt billigt med raketer och sådant detta året?
Var och köpte i  lite grejer i går för att leka med och man fick ju hur mycket som helst för  500:-

joo som dem här små stjärnbomberna jag har dem kostar 3st för 100:- för 3-4 år sen kostade liknade 100:-/st hmm
Senast redigerat av kwansa (30 december 2007)

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

78 Inlägg
31 december 2007
HEj hopp era Bil entusiaster big_smile satt å läst på sporthoj.com nyss å luskade fram en oerhört kul tråd för oss smällar fixerade.... http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=139970 

har själv inte någon lust att arrangera grupp köp utav smällare  ( gammla hederliga som pangar på backen ) dessa sport hojjs gubbarna beställde kallas nog "Bangers" tror jag inte säker men men.. 

Om någon har har lust att arrangera så gärna för mig smile 

Mvh // kim / childofbodom:P
Senast redigerat av childofbodom (31 december 2007)

Från dom djupa skogarna i Hedared

315 Inlägg
31 december 2007
en ska öppna raketer och lägga i dom i ett stål rör ett smalt sådant och slänger i en knista JÄVLAR va det smäller kul som fan med krut men kan gå illa hehe SKÅL och GOTT NYTT ÅR!!!

Allt eller inget!!!

OEM <3
6 957 Inlägg
31 december 2007
För gammal blir man nog inte...beror väl på uppfostran?

Farsan hade stormarknadsbutik förr (B&W på A6 i Jönköping), å då fick vi en
jäkla massa raketer etc. av olika företag, å en annan som var yngre fick ju rätt hygglig
rabatt big_smile

Tyvärr blandar många fyverkerier med alkohol, vilket ALDRIG kommer försvinna sad
Har sj nästan blåst huvudet av mig tack vare spriten...så detta nyåret (idag med andra ord)
så ska ja å flickvännen äta 3-rätters (hon går Hotell i skolan wink) å åka hälsa på alla sen.

Behöver ju inte supa ner sig varje nyår? Va e vitsen? Så nu har ja lagt ganska mkt
pengar på raketer å bomber i år big_smilebig_smilebig_smile

Vid påsk så drar ja fram hagelgeväret, värre knall kan man ju leta efter wink
Senast redigerat av Bjork (31 december 2007)

OEM <3

fotointresserad
2 307 Inlägg
31 december 2007
bernersennen skrev:
zovix skrev:
Jobbar med minröjning bland annat så ja jag har tröttnat.

Det finns inget dugg roligt med att skrämma gammalt folk och husdjur från vettet för lite fest.

/Magnus

Tack för ditt "vettiga" inlägg! / K.

Ser inte vad det skulle vara för ovettigt i hans inlägg?

Däremot håller jag med han i vad hän säger.. Hade du exempelvis haft eget husdur hade du nog med förstått..  fast det vettet kanske kommer om några år...

529 Inlägg
31 december 2007
ja sköt lite bomber nu smile

Volvo fore life :)

312 Inlägg
1 januari 2008
jag med och jag kan säga att jag har skapligt ont i öronen efter att ha blandat ihop några med varran.. trodde den jag tände på bara skulle tjuta o lysa.. men jäääääääÄÄÄÄÄvlar vad det small när man stod ca 3 meter ifrån!!!  det skakade tilome i skosnörena tongue

gott nytt år    mVh//BvL

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?

914 Inlägg
1 januari 2008
Tröttnat på sådant vid detta laget. Visst nice att stå och kolla på men kändes roligare att se systrarna ha kul än att höra själva smällarna..

OEM <3
6 957 Inlägg
1 januari 2008
Ronnie.L skrev:
Tröttnat på sådant vid detta laget. Visst nice att stå och kolla på men kändes roligare att se systrarna ha kul än att höra själva smällarna..

Så nu har man ångest för man bränt iväg en massa tongue

Men de blev bra, pang pang tillsammans med två till, så brände vi nog närmare 2000 ikv...
Fyfan, de hade varit bättre att lagt på annat tonguebig_smile

OEM <3

620 Inlägg
1 januari 2008
camaro67 skrev:
Jag va med polarna idag när dom handlade men jag kunde hålla mig big_smile

Starkt gjort...big_smile

Sök