Deejay_Alive, snälla? Det räcker nu.
Du har säkert påpekat just den där meningen 5 gånger förr här på forumet, och många av oss har redan läst vad du tycker om MDS. Är ditt mål här på garaget.org att ALLA ska få veta vad du tycker om MDS? Bara så du vet så skiter nog dom flesta av oss i det. Och du säger att "det är inte personligt , som sagt vill jag bara få folk att förstå att man inte ska slänga pengar på saker som bara går sönder" Säger som Theo, hur kan de ha blivit såpass stora om dom säljer dyngkvalité? Jag slår vad om att du inte har använt MDS själv i nån vidare stor utvidgning, kanske testat ett steg med en bas som du gainade fullt och spelade sönder, så säger du för dig själv, fan va kass MDS är... Sedan har du hört polarna säga samma sak för att det hände ännu en till.. Men vad använder du Deejay? DLS? Rockford? Eller kanske Boschmann?
Nu till tråden, X-Rated, nu är det så att om du har ett DLS Steg så räknas inte watten alls likadant som på MDS prylar, så watten behöver du inte bry dig om att kika, det går utmärkt att driva dom basarna men du kanske inte behöver dra på full effekt? Säger som de tidigare har gjort, du kan ju spela på bra, fast inte mer än att det låter illa. För då är det ju på bristningsgränsen vad dina MDS:are tål:)
*Ändrade lite stavfel, vart frustrerad när jag skrev:)
Senast redigerat av Spawner (28 november 2005)
Calibra Turbo 4x4