Va på jobbet igår igen, Flöt på riktigt bra faktiskt. en del kvar på bilen nu åsså huven och dörrarna.
Den här bilden e lika bra jag förklarar innan nån hackar. den va målad en himmla massa ggr innan som sagt och det innebär juh att det finns mycket material o klossa i. Så sagt o gjort den tryckluftsdrivna långklossen har fått bekänna färg. men eftersom skärmen knappt hade några bucklor utan bara va mest fladdrig så gick det klossa bort det mesta. Hur mycket återstår å se när "grunden" kommer på. Ska lägga färg en vända me för o se så att inget är kvar innan jag målar.
så nu va det jävligt längesen jag upp daterade nått här men i helgen som gick så la jag epoxy och "grund". Tyvärr har jag lyckats radera bilderna som jag hade på datorn så jag ska fixa nya en dag när jag orkar.
Hoppas du kommerigång med tråden igen , det här var väldigt inspirerande att läsa. Har själv en helt rostfri e30 på gång , lite övertalning krävs bara...
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
kommer bli grymt bra, hoppas du får fart på projekttråden. Vilket jävla jobb du gör, man vill ju påbörja något liknande själv efter att ha läst det här. Pren lagt ifall något skulle hända