Nä fyfan! Förstår att det känns tungt, kan förstå dig.. All kredit till dig endå! Hoppas du får tillbaka så mycket du vill ha och behålla bilen så du kan uppfylla dina drömmar med den här karossen!
Ja hoppas de hittar den/de som har gjort de!! De borde få uppkört stark senap i r*ven så de springer i hjäl sig. Sen avsluta med en raket i baken så de själv får känna! Tänk vad så lite kan göra så stor skada för en person
hej hej nu e de dags att ta tag i bilen igen. saneringen efter branden är gjord och nu har ja flyttat in i garaget igen. så nu måste vi snabbt bygga ihop bilen för den SKA va klar sommar.
kommer lite bilder snart på vart ja e efter en lång dag i garaget.
HEJ gott folk, nu tar jag nya tag igen då jag tappade lite fokus när allt brann upp men nu jävlar ska det ut o hängas,
jag har börjat med bilen nu IGEN och har fått mycket nya influenser och ideer runt denna bil så mycket kommer att byggas upp från scratch. men nu är målet i sikte,
mål nummer 1: buren.
hoppas ni kommer föja min tråd och hoppas det kommer bli en bra läsning.
nu kommer det lite bilder, detta efter montering av Raidopowers bromskit, och coilovers.
provmontering av BNSports kittet (kommer bli brett)
påbörjat plastning av nya instrumentpanelen
börjar ta from, vill ju ha den slät så toppmontering av stor varvräknare blir bra
17" minimum, kommer nya Rota Grid Drift senare
kittet sitter bara provmonterat, men en försmak hur den kommer se ut, blir sen orange med svart tak osv.
kommer mer bilder och nästa vecka när mina kundprojekt börjar bli klara så kommer jag att lägga all tid åt min pärla. måste bara tillägga att motorn nu är igång efter branden.