Fyyy faaan vilket jobb du lägger ner på en sån gammal bil... Hoppas du får den sjust, du kommer du vara riktigt unik. Skaru lacka själv med lack spruta, burk eller lämnar du in den? Hur många hästar siktar du på? Och köp nya sportdämpare istället för att slipa ner dom gammla, lite väghållning är väl aldrig fel.
Jisses. Att du kan? Blir bra sugen på att börja på mitt projekt också..ska börja inhandla grejer så fort jag bara kan. Inte lika avancerat dock men..ändå Intressant att följa detta kan meddelas!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Fyyy faaan vilket jobb du lägger ner på en sån gammal bil... Hoppas du får den sjust, du kommer du vara riktigt unik. Skaru lacka själv med lack spruta, burk eller lämnar du in den? Hur många hästar siktar du på? Och köp nya sportdämpare istället för att slipa ner dom gammla, lite väghållning är väl aldrig fel.
Tackar...bilen kommer jag lacka själv med färgspruta...hästarna hoppas jag på runt 200 och jag kommer ladda ca 0,7bar
De kommer i allafall bli nya stötdämpare....bussningarna kommer som sagt att bytas
Jisses. Att du kan? Blir bra sugen på att börja på mitt projekt också..ska börja inhandla grejer så fort jag bara kan. Inte lika avancerat dock men..ändå Intressant att följa detta kan meddelas!
Coolt och annorlunda bygge, ser framemot mer bilder på fronten. Var i Finland kommer denna att rulla?
Tackar:)kan ta lite mera bilder på fronten i morgon...Jag bor på Åland så där kommer den rulla och antagligen i finland med..och i sverige på utställning och träffar