henrikh skrev:
850 turbo med automat verkar det dock inte samma drag i. Jag åkte ikapp på motorvägen med en när jag körde 300E:n och 850n lyckades aldrig komma om och jag blev j*vligt förvånad.
Vad gör en 850 turbo automat 0-100 på?? Någon som vet på rak arm?
0-100 tar 2dagar ungefär
testade mot en rejält ny 9-5 2.3turbo vet inte om det var manuellt eller aut
men jag hade det ganska tufft kör endå autotech steg 3
visst min gick liiite bättre dock har jag momentbegräsning på 1-2:ans växlar som gör att den bara laddar 0.9bar istället för 1.2bar som den gör på 3:an och 4:an (aut)
automaten förstör rejält för den är döds seg på 850 största nackdelen är att 3:an inte åker i förens 120-130blås
med sportläget i
men intervaller 120-230 är min rätt så snabb men sen är dom döda 250 gör min inte mycket mer är dock inte så sugen att ligga och pressa speciellt länge
brukar slå av när man inte direkt ser någon hastighetsökning
volvon är hur som helst riktigt stabil och hållbar
saabens lådan är rena skiten
men med så liten skillnad 0-100 och så liten effekt skillnad är det enbart föraren som det hänger på
börjar man trimma så är jhu helt klart 850 det bästa alternativet då man slipper lägga ut 60K på en låda för att kunna ha 500hk