har allt bestämt mig för ett ljudbygge efter många om och men, men jag har däremot inte någon koll på märkena längre, minns förut körde jag mkt gas och mds, vad tycker ni jag ska använda? några tips skulle inte va helt fel i detta fallet nu när man sitter och planerar ^^
Absolut inte Mds & gas. Gas är bättre men endå inte bra. Allt beror ju på hur mkt det får kosta?? Ska du ha någorlunda billigt men bra är ju då Magnat , Mutant ( Rekommenderar ) , DLS , Carpower , mm . Ta dig en funderare på hur mycket du vill lägga o då kommer folk med mer tips.
jag hade alpine 6*9 i dörrarna på min 200 o det hördes när man kom. en låda i skuffen på det hade såklart varit pricken över i. gav 5000 för högtalarna o spelaren.
gå in på forum.lazzat.se under billjud/emma och fråga killarna o tjejerna där som ändå tävlar med grejorna, sedan är det bara att surfa runt på tex blocket o leta efter prisvärda saker.
dra gärna upp en lista på ultimata produktvalen i de där prisklasserna slaktarin, så kanske jag förljer ditt råd låter bra med priserna, men vilka specifika högtalare kan passa?
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!