2842
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

1 752 Inlägg
8 februari 2008
Trådstartare
#281
camaro67 skrev:
sik skrev:
Får hoppas tiden kan gå fort nu till gatebil, ska bli roligt cool
Jag hoppas att de tar lång tid.. Måste ju hinna klart med bilen innan men de ska inte vara några större problem big_smile
Haha håller med!big_smile är ju massor med punkter kvar på min "attgöralista" ju:P O så måste vi ju ragga fram maaaaassoooor mer folk med!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
8 februari 2008
#282
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
Anna_ skrev:

Låter perfekt det!

Får jag bara bilen klar i tid, så ställs den ut i J-spec's monter. Med tanke på att jag fick body kittet idag big_smile så tror jag nog att jag skall hinna klart i tid. smile
I såna fall skall jag ju stå i 4 dagar brevid min bil mer eller mindre hela tiden och då kan du lägga av dekaler och nyckelband hos mig. Ger mig iaf lite mer att pyssla med än att berätta hur många hk bilen har och vad det fortaste jag kört är... winklol
Jag kan hålla dig sällskap Anna:P....Kalle vill nog höra en hel om din bil så han vet vad han ska få piska av..hahaha:lol:...
Haha värsta jag har hört!!big_smile Jag ska bara sitta vid min bil o glassa i solen hela dagen lång o lyssna på min nybyggda stereoanläggning i bilen då...cool Eller så kommer jag o (troligtvis Tobbe med:P) hålla mig kring Gatebilstältet o hålla span!big_smile
haha de kan du feting haja.. ska smyg parkera beivd gatebil tältet så dom kan posa vid bilen tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Bilnörd...
310 Inlägg
8 februari 2008
#283
theangel6 skrev:
Så jag säger välkommen till Sandra och Skyracer!!!!!
Tack så mycket! Ser verkligen fram emot det här!
Blir troligtvis Evon som får arbeta under den helgen. Den är lite tamare än BMW:n att köra.

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

1 752 Inlägg
8 februari 2008
Trådstartare
#284
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

Jag kan hålla dig sällskap Anna:P....Kalle vill nog höra en hel om din bil så han vet vad han ska få piska av..hahaha:lol:...
Haha värsta jag har hört!!big_smile Jag ska bara sitta vid min bil o glassa i solen hela dagen lång o lyssna på min nybyggda stereoanläggning i bilen då...cool Eller så kommer jag o (troligtvis Tobbe med:P) hålla mig kring Gatebilstältet o hålla span!big_smile
haha de kan du feting haja.. ska smyg parkera beivd gatebil tältet så dom kan posa vid bilen tongue
Härligt!big_smile hehe ja annars kan vi ju posa på varandras bilar om ingen annan vill ställa upp!tongue Men jag ska försöka fixa så vi får plats precis vid tältet iaf;)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 752 Inlägg
8 februari 2008
Trådstartare
#285
Sandra skrev:
theangel6 skrev:
Så jag säger välkommen till Sandra och Skyracer!!!!!
Tack så mycket! Ser verkligen fram emot det här!
Blir troligtvis Evon som får arbeta under den helgen. Den är lite tamare än BMW:n att köra.
Som sagt, Hjärtligt välkommen!big_smile Ska bli grymt kul o få se din Evo sen!smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
8 februari 2008
#286
kul med flera tjejer. men tycker du kan lämna över lite hk till mig smile hihi...

ja men du kalle.. då kan ju du å jag tå vid dom.. tongue hihi.. big_smile sen resten kan stå nån annanstans. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

282 Inlägg
8 februari 2008
#287
Tja  lotta det låter bra hör av dig några dagar innan så får du mitt nr vi PM.

Nej ingen skaddades inte. va och skadebesikta bilen så blir en helt ny lack på hela sidsan så tar nog och lackar andra sidan sj..

De e bra att de kommer mera tjejer e ju ganska många killar nu så e trevligt med mera Tjejer! räkna med ett par till.

Säger bara lycka Till tjejer håller på er fortfarande:cool:


Skyracer
917 Inlägg
8 februari 2008
#288
Anna_ skrev:
theangel6 skrev:
Nu kommer jag och hälsar Sandra med in i gänget!!!!!Grabbar-dags börja svettas nu!!!!En till som e helt galen om man läser hennes presentation här på garaget,har då en och annan licens;)
Sen har Håkan/Skyracer lämnat in en anmälan..
Så jag säger välkommen till Sandra och Skyracer!!!!!
big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile
Var just inne och hälsade Sandra och hennes mycket trevliga bimmer välkomna på teamet!
Hehe, ser ut som vi tjejer får en fiiiiiinfin förstärkning i henne!
big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Hehe, och kul att se dig med oxå Skyracer! Hoppas slippa se för mycket av dina baklysen förstås.. wink
Jo, det kommer att bli kul (precis som vanligt på Mantorp). Är ju lite speciellt eftersom Gatebil har hinder på banan vilket kräver mycket av chassi och däck som gör mycket ifall det är rätt inställt. smile

Och vad gäller baklysen så hoppas jag inte att du ser dem när jag kör Breisladd för då pekar de helst utåt. wink

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

1 752 Inlägg
8 februari 2008
Trådstartare
#289
Så nu var förstasidan uppdaterad igen:P Hoppas det vart lite enklare o förstå den nu med:)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

45 Inlägg
8 februari 2008
#290
Hallå alla glada!! Då har man visat sig på den här tråden då!! Ska bli en riktigt intressant helg...
Ha de!! Johan:cool:

190 2,3 16v... Vad mer behöver sägas?!?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 februari 2008
#291
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Haha värsta jag har hört!!big_smile Jag ska bara sitta vid min bil o glassa i solen hela dagen lång o lyssna på min nybyggda stereoanläggning i bilen då...cool Eller så kommer jag o (troligtvis Tobbe med:P) hålla mig kring Gatebilstältet o hålla span!big_smile
haha de kan du feting haja.. ska smyg parkera beivd gatebil tältet så dom kan posa vid bilen tongue
Härligt!big_smile hehe ja annars kan vi ju posa på varandras bilar om ingen annan vill ställa upp!tongue Men jag ska försöka fixa så vi får plats precis vid tältet iaf;)
Kalle...Jag antar Anna menade inne på Elmia..så du kan fetglömma att du ska sitta nånstans:lol:...du o jag har ett jobb som vi ska utföra..du vet,tar fram piskan annars:cool:

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 februari 2008
#292
Mercedes_16v skrev:
Hallå alla glada!! Då har man visat sig på den här tråden då!! Ska bli en riktigt intressant helg...
Ha de!! Johan:cool:
MMM...äntligen hitta sambon rätt trådtongue...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 februari 2008
#293
RS2Micke skrev:
Tja  lotta det låter bra hör av dig några dagar innan så får du mitt nr vi PM.

Nej ingen skaddades inte. va och skadebesikta bilen så blir en helt ny lack på hela sidsan så tar nog och lackar andra sidan sj..

De e bra att de kommer mera tjejer e ju ganska många killar nu så e trevligt med mera Tjejer! räkna med ett par till.

Säger bara lycka Till tjejer håller på er fortfarande:cool:
Har skickat PM tebax;)....En som fattat vem han ska hålla påtongue...Diggar dig skarpt!!!!cool

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 februari 2008
#294
Kalle Ponken har varit väldigt duktig idag ser ja;)...snyggt på första sidan:P...Hemsidan är oxå uppdaterad idag...och så har jag varit ute o spanat in Mickius Nissan och fotat den,mycket intressant bygge måste jag säga!!!!
Senast redigerat av theangel6 (8 februari 2008)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

4 670 Inlägg
8 februari 2008
#295
theangel6 skrev:
Kalle Ponken har varit väldigt duktig idag ser ja;)...snyggt på första sidan:P...Hemsidan är oxå uppdaterad idag...och så har jag varit ute o spanat in Mickius Nissan och fotat den,mycket intressant bygge måste jag säga!!!!
smile tackar. när dyker du upp under morgondagen då? för vi kommre sänka bilen imorgon så kanske kan bli bra kort när det är klart!


1 752 Inlägg
8 februari 2008
Trådstartare
#296
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

haha de kan du feting haja.. ska smyg parkera beivd gatebil tältet så dom kan posa vid bilen tongue
Härligt!big_smile hehe ja annars kan vi ju posa på varandras bilar om ingen annan vill ställa upp!tongue Men jag ska försöka fixa så vi får plats precis vid tältet iaf;)
Kalle...Jag antar Anna menade inne på Elmia..så du kan fetglömma att du ska sitta nånstans:lol:...du o jag har ett jobb som vi ska utföra..du vet,tar fram piskan annars:cool:
Jahaaaa!tongue Men då tycker jag at tdet framgick lite dåligt isånna fall!^^ Trodde ju hon syftade på Gatebil ju:P Men njae räknar väll inte med så mycket lugn tid på Elmia direkt:P
Hihi visst vart det fint på förstasidan?roll Tyckte att det behövdes en liten "städning"tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 februari 2008
#297
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Härligt!big_smile hehe ja annars kan vi ju posa på varandras bilar om ingen annan vill ställa upp!tongue Men jag ska försöka fixa så vi får plats precis vid tältet iaf;)
Kalle...Jag antar Anna menade inne på Elmia..så du kan fetglömma att du ska sitta nånstans:lol:...du o jag har ett jobb som vi ska utföra..du vet,tar fram piskan annars:cool:
Jahaaaa!tongue Men då tycker jag at tdet framgick lite dåligt isånna fall!^^ Trodde ju hon syftade på Gatebil ju:P Men njae räknar väll inte med så mycket lugn tid på Elmia direkt:P
Hihi visst vart det fint på förstasidan?roll Tyckte att det behövdes en liten "städning"tongue
Kalle,hon skrev tydligt vad det var snack om..har du redan varit i flaskan????

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 februari 2008
#298
mickius skrev:
theangel6 skrev:
Kalle Ponken har varit väldigt duktig idag ser ja;)...snyggt på första sidan:P...Hemsidan är oxå uppdaterad idag...och så har jag varit ute o spanat in Mickius Nissan och fotat den,mycket intressant bygge måste jag säga!!!!
smile tackar. när dyker du upp under morgondagen då? för vi kommre sänka bilen imorgon så kanske kan bli bra kort när det är klart!
Skicka sms när du har sänkt bilen så kommer vi med studs=)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

4 670 Inlägg
8 februari 2008
#299
theangel6 skrev:
mickius skrev:
theangel6 skrev:
Kalle Ponken har varit väldigt duktig idag ser ja;)...snyggt på första sidan:P...Hemsidan är oxå uppdaterad idag...och så har jag varit ute o spanat in Mickius Nissan och fotat den,mycket intressant bygge måste jag säga!!!!
smile tackar. när dyker du upp under morgondagen då? för vi kommre sänka bilen imorgon så kanske kan bli bra kort när det är klart!
Skicka sms när du har sänkt bilen så kommer vi med studs=)
blir kanonbra!


3 390 Inlägg
8 februari 2008
#300
OM jag nu ska med, så lär jag inte köra Saab 900 wink
Senast redigerat av WeDo (8 februari 2008)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre


Sök