2779
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

1 752 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
#321
theangel6 skrev:
Masterworks skrev:
theangel6 skrev:

klart jag hjälper till när det inte funkar för er..tar adminsidan in dåwink
Tror du admin fixar min med?  wink
Japp..klart jag hjälper dig med:P...ska vem utav oss som har din info..e det Kalle lär jag ju få vänta i år och dar...har fortfarande inte fått info om den norska tjejen Jannike:mad:...Kalle,se te och få hit infot nu..Masterwork,skicka info te mig så ordnar jag in din info för att va på den säkra sidan..
Vad är detta för smutskastning nu då Lotta!?tongue Du vet väll att jag alltid är lika snabb o effektiv till o fixa fram info??big_smile Men ska undersöka lite mer i det där dåtongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 februari 2008
#322
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
Masterworks skrev:

Tror du admin fixar min med?  wink
Japp..klart jag hjälper dig med:P...ska vem utav oss som har din info..e det Kalle lär jag ju få vänta i år och dar...har fortfarande inte fått info om den norska tjejen Jannike:mad:...Kalle,se te och få hit infot nu..Masterwork,skicka info te mig så ordnar jag in din info för att va på den säkra sidan..
Vad är detta för smutskastning nu då Lotta!?tongue Du vet väll att jag alltid är lika snabb o effektiv till o fixa fram info??big_smile Men ska undersöka lite mer i det där dåtongue
Jag kollade igenom min mail och pm men jag har bara mottagit foton från Masterwork...Kalle; beträffande Jannike så fick jag bara hennes namn och foton inget mer...vore ju bra ha mer infon...
Fler säger till att de har problem lägga in info om sina bilar...skicka dom med ett mail eller pm så lägger jag in dom åt er...ska se vad som hänt där inne:P...den har krånglat rätt bra i helgen igen:mad:...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
#323
Kalle_Ponken skrev:
Den 27-29/6 går slaget om Gatebil av på Mantorp park! Vill ni vara med i den eviga kampen mellan tjejer o killar!?
Gör då en intresseanmälan antingen till mig(Kalle_Ponken) eller Lotta(Theangel6) här på garaget. Har ni någon vän eller bekant som inte är medlem här på Garaget så är även dom mer än välkomna till o vara med i slaget, men vi vill gärna att ni skickar iväg ett mejl med info och bilder om just den bilen till mig eller Lotta.

Hemsida
Vi har fixat en egen hemsida till detta evenemang där ALL information kommer o läggas upp!Och den uppdateras så fort som det har kommit in nån ny info! Så se till o kolla den med jämnamellan rum så ni håller er uppdaterade o lär er känna varandra redan innan det drar igång;)
http://sog-2008.webs.com/

Allmänt
Det finns dock krav från Mantorp park sida på utseendet på bilarna, och alla bilar kommer individuellt bedömda utav mig,Lotta och ytterliggare 2 personer. Minsta kravet som gäller är styling eller har en allmänt uppseendeväckande utsida/motor/multimedia.

Vi hoppas på MINST 200 bilar! Så vill ni ta chansen till o ställa ut på området,köra på banan,testa ljudanläggningen och vara med på en av årets största fester!

Dom som redan nu är anmälda är:

Kalle_Ponken
Theangel6
Akakaboto
Mercedes_16v
taxxen
Rally_Babe
Neckwomen_88
Mr_singel
Heib
Evo-Danne
Mr_And_Mrs_Evo
Tyrax
Haack
Masterworks
Superman
Mickius
Oboy6
Strekkoden
Kevlarsoul
Wedo
DyGGz
NickenZ
Haack
Hang-On
Lindgren_
Fnurr
Volvo_s40t
Rs2Micke
Berna
Tobbe87
_Qlimax
Frontflip__
Sik
Ranoshka
MacCe_89
Carmaster
Kapten222
NismoR
Geiros
JB
Junior2
Mcmcfly
Lucky13
Rockfordboy82
v70r_replica
Thaleffe
Cocos
Mazdaa626
Sandra
Skyracer

Resten kommer att skrivas in på hemsidan.
Glöm inte när ni gör anmälan att ni skickar med bilder,byggbilder/info och gärna lite info om dej själv.

Vi kommer att ha en uppsamling så vi åker in till Mantorp park i samlad skara och denna uppsamlingen kommer att äga rum på lastbilsparkeringen vid Mcdonalds Mjölby som ligger precis vid e4:an.

Så var inte blyg nu!!Gör din anmälan redan idag!Killar som tjejer(vi ser gärna att antalet tjejer är lite större än killarna;)

Boende
Om boendet på campingen inte faller i smaken så kan annat boende(vandrarhem) ordnas! Och ju tidigare ni är ute dessto större är chansen att ni får ett rum:) Vill ni veta mer om detta så är det mej (Kalle_Ponken) ni ska skriva till isånna fall.

Övrigt
Ni som har tanken på att åka ner till Elmia i påsk har nu chansen o få ett gratis Garaget.org-nyckelband! Skicka iväg ett mejl till antingen mej eller Lotta så för vi det vidare till Chrizz sen så ger han oss band som vi kommer o dela ut där nere sen. Så ta chansen o få ett vackert nyckelband helt gratis nu;)

Vi vill oxå ha in Telefon och regnummer utav samtliga deltagare!!det går alldeles utmärkt att pm:a eller mejla till bägge oss om detta!smile

http://sog-2008.webs.com/
tongue
Senast redigerat av Kalle_Ponken (10 februari 2008)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
10 februari 2008
#324
du har redan mitt nummer hjärtat big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 februari 2008
#325
akakaboto skrev:
du har redan mitt nummer hjärtat big_smile
Kalle..har du tobbes nummer utan att ge det te mig???
Jag har numrena:Mickius,rs2micke,anna och alla norska tjejerna tror jag bestämt:P...regnummer behövs....ska kolla på vilka bilar det syns;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

4 670 Inlägg
10 februari 2008
#326
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
du har redan mitt nummer hjärtat big_smile
Kalle..har du tobbes nummer utan att ge det te mig???
Jag har numrena:Mickius,rs2micke,anna och alla norska tjejerna tror jag bestämt:P...regnummer behövs....ska kolla på vilka bilar det syns;)
vad ska ni ha reg nr till då? ja vet ju inte om ja kommer köra med mitt på bilen. tongue


GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 februari 2008
#327
mickius skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
du har redan mitt nummer hjärtat big_smile
Kalle..har du tobbes nummer utan att ge det te mig???
Jag har numrena:Mickius,rs2micke,anna och alla norska tjejerna tror jag bestämt:P...regnummer behövs....ska kolla på vilka bilar det syns;)
vad ska ni ha reg nr till då? ja vet ju inte om ja kommer köra med mitt på bilen. tongue
Endast för säkerhetens skull om det skulle hända nåt med bilen...har du inget så e det ju inget att göra åt...det e dock inget tvång utan det är för våran säkerhet och för Mantorp...listorna ska dit:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 februari 2008
#328
Jag kommer in och hälsar salleracing välkommen till vårat härliga gäng!!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

45 Inlägg
10 februari 2008
#329
Välkommen Salleracing!!

190 2,3 16v... Vad mer behöver sägas?!?

1 752 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
#330
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
du har redan mitt nummer hjärtat big_smile
Kalle..har du tobbes nummer utan att ge det te mig???
Jag har numrena:Mickius,rs2micke,anna och alla norska tjejerna tror jag bestämt:P...regnummer behövs....ska kolla på vilka bilar det syns;)
Haha vissa nummer håller man extra hårt i ska du veta Lotta...wink

O även jag passar på o välkommnar Salleracing in i gänget!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
172 Inlägg
10 februari 2008
#331
Skyracer skrev:
Och vad gäller baklysen så hoppas jag inte att du ser dem när jag kör Breisladd för då pekar de helst utåt. wink

Mvh
Håkan
Får kanske en skymt av dina baklysen när jag kommer i ett bredare ställ bakom dig.... rolllolwink

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

GirlsGoFast
172 Inlägg
10 februari 2008
#332
theangel6 skrev:
Masterworks skrev:
theangel6 skrev:

klart jag hjälper till när det inte funkar för er..tar adminsidan in dåwink
Tror du admin fixar min med?  wink
Japp..klart jag hjälper dig med:P...ska vem utav oss som har din info..e det Kalle lär jag ju få vänta i år och dar...har fortfarande inte fått info om den norska tjejen Jannikemad...Kalle,se te och få hit infot nu..Masterwork,skicka info te mig så ordnar jag in din info för att va på den säkra sidan..
Vem, vad? Jannike? Nu blev jag nyfiken!

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

1 779 Inlägg
10 februari 2008
#333
måste bara säga..

har lyssnat på GGF låten några gånger nu å den e ju sjukt skön. älskar dig. men brukar sjunga med i refrängen med Guys Go Fast. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 779 Inlägg
10 februari 2008
#334
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
du har redan mitt nummer hjärtat big_smile
Kalle..har du tobbes nummer utan att ge det te mig???
Jag har numrena:Mickius,rs2micke,anna och alla norska tjejerna tror jag bestämt:P...regnummer behövs....ska kolla på vilka bilar det syns;)
de e bara speciellt personer som får mitt nummer.
bara dom som har speciella platser i mitt hjärta big_smile
och min lilla kalle e en av dom smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
#335
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
du har redan mitt nummer hjärtat big_smile
Kalle..har du tobbes nummer utan att ge det te mig???
Jag har numrena:Mickius,rs2micke,anna och alla norska tjejerna tror jag bestämt:P...regnummer behövs....ska kolla på vilka bilar det syns;)
de e bara speciellt personer som får mitt nummer.
bara dom som har speciella platser i mitt hjärta big_smile
och min lilla kalle e en av dom smile
Hihihi! :') <3

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 februari 2008
#336
Anna_ skrev:
theangel6 skrev:
Masterworks skrev:

Tror du admin fixar min med?  wink
Japp..klart jag hjälper dig med:P...ska vem utav oss som har din info..e det Kalle lär jag ju få vänta i år och dar...har fortfarande inte fått info om den norska tjejen Jannikemad...Kalle,se te och få hit infot nu..Masterwork,skicka info te mig så ordnar jag in din info för att va på den säkra sidan..
Vem, vad? Jannike? Nu blev jag nyfiken!
Här har vi en tjej som anmält sig via msn till Kalle..inget vet vi-som vanligt-när Kalle e inblandad..hon heter Jannkie och är från norge och kör en Bmw...foto på den har vi på hemsidan men inget mer...så Kalle sätt gång och chatta med Jannike nu så vi får info:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 februari 2008
#337
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
du har redan mitt nummer hjärtat big_smile
Kalle..har du tobbes nummer utan att ge det te mig???
Jag har numrena:Mickius,rs2micke,anna och alla norska tjejerna tror jag bestämt:P...regnummer behövs....ska kolla på vilka bilar det syns;)
de e bara speciellt personer som får mitt nummer.
bara dom som har speciella platser i mitt hjärta big_smile
och min lilla kalle e en av dom smile
MOHAHAHA...jag har tjejernas nummer:P...så Kalle kan behålla ditt..du lär fjäska för att få dem:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 779 Inlägg
10 februari 2008
#338
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:

Kalle..har du tobbes nummer utan att ge det te mig???
Jag har numrena:Mickius,rs2micke,anna och alla norska tjejerna tror jag bestämt:P...regnummer behövs....ska kolla på vilka bilar det syns;)
de e bara speciellt personer som får mitt nummer.
bara dom som har speciella platser i mitt hjärta big_smile
och min lilla kalle e en av dom smile
MOHAHAHA...jag har tjejernas nummer:P...så Kalle kan behålla ditt..du lär fjäska för att få dem:P
jag ¨alle har redan en plan för attfå alla brudar efter oss så de e lugnt. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Skyracer
917 Inlägg
10 februari 2008
#339
Anna_ skrev:
Skyracer skrev:
Och vad gäller baklysen så hoppas jag inte att du ser dem när jag kör Breisladd för då pekar de helst utåt. wink

Mvh
Håkan
Får kanske en skymt av dina baklysen när jag kommer i ett bredare ställ bakom dig.... rolllolwink
Det där kommer jag att se fram emot... eller inte, ligg inte för nära, vi vet ju vad som hände mig förra Gatebil på Mantorp. big_smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

1 752 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
#340
Skyracer skrev:
Anna_ skrev:
Skyracer skrev:
Och vad gäller baklysen så hoppas jag inte att du ser dem när jag kör Breisladd för då pekar de helst utåt. wink

Mvh
Håkan
Får kanske en skymt av dina baklysen när jag kommer i ett bredare ställ bakom dig.... rolllolwink
Det där kommer jag att se fram emot... eller inte, ligg inte för nära, vi vet ju vad som hände mig förra Gatebil på Mantorp. big_smile

Mvh
Håkan
Vad hände då??yikes

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!


Sök