3163
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

1 752 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
#441
sik skrev:
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Tihi!^^ LOtta är inte lätt o handskas med när hon är på det humöret ska ni veta!tongue Ojojoj...! Men det kommer nog bli en gaddning för min del sen på Gatebil iaf!big_smile Ska göra en ikring hjärtat där det ska stå "Don Juan was here" roll cool big_smile
Men vad e det jag läser:O...inte lätt att tas med när hon e på det humöret:cool:..jag skrattar så jag gråter:lol:...ni ska se den "lilla" piskan jag hotar med:P
Är det inte bättre att ni lägger energi på att filar på era motorer så ni har nån chans mot mig haha smile
Näääää...Jag skaha Kadunkkadunk i min istället!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Fotograf
1 000 Inlägg
13 februari 2008
#442
hehe kalle ska bara spela dunkadunka istället för motorer:D

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
13 februari 2008
#443
sik skrev:
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Tihi!^^ LOtta är inte lätt o handskas med när hon är på det humöret ska ni veta!tongue Ojojoj...! Men det kommer nog bli en gaddning för min del sen på Gatebil iaf!big_smile Ska göra en ikring hjärtat där det ska stå "Don Juan was here" roll cool big_smile
Men vad e det jag läser:O...inte lätt att tas med när hon e på det humöret:cool:..jag skrattar så jag gråter:lol:...ni ska se den "lilla" piskan jag hotar med:P
Är det inte bättre att ni lägger energi på att filar på era motorer så ni har nån chans mot mig haha smile
MOHAHAHA...nån annan som gör min:P...så jag kan gott lägga energi här...haha..chillibao har jag redan i min,Kalle-det får du höra på fredag-på vår date;)....jag fixar ju massor ju...det ser du välwink

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
#444
Ranoshka skrev:
hehe kalle ska bara spela dunkadunka istället för motorer:D
Haha yes!big_smile kommer o plocka ur motorn o sätter in massor med batterier o basar o slutsteg o fan o hans moster där sen istället!!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Fotograf
1 000 Inlägg
13 februari 2008
#445
fasen va nice:D! det skulle va skit grymm:D!

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

1 752 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
#446
haha jo skulle vara lite småcoolt faktiskt!big_smile men blir nog lite jobbigt o putta runt på fanskapet till alla träffar bara!tongue Ingen som har raggat upp lite mer folk eller!?smile Jag har lyckats ragga fram någr riktigt grymma bilar iaf för den som vill veta!wink Men fler ska det bli!big_smile  Hoppas att det blir världens anstormning sen efter Elmia!!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 072 Inlägg
13 februari 2008
#447
Kalle_Ponken skrev:
haha jo skulle vara lite småcoolt faktiskt!big_smile men blir nog lite jobbigt o putta runt på fanskapet till alla träffar bara!tongue Ingen som har raggat upp lite mer folk eller!?smile Jag har lyckats ragga fram någr riktigt grymma bilar iaf för den som vill veta!wink Men fler ska det bli!big_smile  Hoppas att det blir världens anstormning sen efter Elmia!!big_smile
Det lär bli många som kommer som skippar anmälan smilelol


1 752 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
#448
sik skrev:
Kalle_Ponken skrev:
haha jo skulle vara lite småcoolt faktiskt!big_smile men blir nog lite jobbigt o putta runt på fanskapet till alla träffar bara!tongue Ingen som har raggat upp lite mer folk eller!?smile Jag har lyckats ragga fram någr riktigt grymma bilar iaf för den som vill veta!wink Men fler ska det bli!big_smile  Hoppas att det blir världens anstormning sen efter Elmia!!big_smile
Det lär bli många som kommer som skippar anmälan smilelol
Jojo men då får dom ju inte samma deal som ni får!wink Men hoppas att det kommer snuskigt mycket folk o kollar med!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 072 Inlägg
13 februari 2008
#449
Kalle_Ponken skrev:
sik skrev:
Kalle_Ponken skrev:
haha jo skulle vara lite småcoolt faktiskt!big_smile men blir nog lite jobbigt o putta runt på fanskapet till alla träffar bara!tongue Ingen som har raggat upp lite mer folk eller!?smile Jag har lyckats ragga fram någr riktigt grymma bilar iaf för den som vill veta!wink Men fler ska det bli!big_smile  Hoppas att det blir världens anstormning sen efter Elmia!!big_smile
Det lär bli många som kommer som skippar anmälan smilelol
Jojo men då får dom ju inte samma deal som ni får!wink Men hoppas att det kommer snuskigt mycket folk o kollar med!big_smile
Deal? Får vi förmåner utöver att ha dig springandes i string och kepsen??? hmm


1 752 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
#450
Haha räcker inte det menar du!?big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 072 Inlägg
14 februari 2008
#451
Kalle_Ponken skrev:
Haha räcker inte det menar du!?big_smile
Jo för faen.. lol Blir bra vettu.. På kvällarna kan vi köra tequila räce på ditt bröst..lollol


Fotograf
1 000 Inlägg
14 februari 2008
#452
hahaha ojoj:P..det kommer kalle tycka om

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

1 752 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
#453
sik skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Haha räcker inte det menar du!?big_smile
Jo för faen.. lol Blir bra vettu.. På kvällarna kan vi köra tequila räce på ditt bröst..lollol
Hahaha tänkte väll!!lol Ska jag se till o komma ny vaxad till det sen då!!big_smile Tror inte det är så många som vill ha massa hår i sina drinkar! tongue wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 072 Inlägg
14 februari 2008
#454
Ranoshka skrev:
hahaha ojoj:P..det kommer kalle tycka om
Kan tänka mig det smile


GirlsGoFast
1 000 Inlägg
15 februari 2008
#455
Idag var vi inne på MDS och pratade om db tävling.En dembil kommer finnas på plats under Gatebil där tävling för db kommer att gå.så nu alla som vill köra db tävling...in med anmälan...MDs behöver uppgifter om hur många bilar det rör sig om.
Så ni som har ljud i bilarna...in med anmälan!!!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

16 197 Inlägg
15 februari 2008
#456
theangel6 skrev:
Idag var vi inne på MDS och pratade om db tävling.En dembil kommer finnas på plats under Gatebil där tävling för db kommer att gå.så nu alla som vill köra db tävling...in med anmälan...MDs behöver uppgifter om hur många bilar det rör sig om.
Så ni som har ljud i bilarna...in med anmälan!!!!!
va e de för klasser??    deras egna "konstiga" elle riktiga klasser..wink

"Testar man inte så får man aldrig veta"

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
15 februari 2008
#457
evilaudio skrev:
theangel6 skrev:
Idag var vi inne på MDS och pratade om db tävling.En dembil kommer finnas på plats under Gatebil där tävling för db kommer att gå.så nu alla som vill köra db tävling...in med anmälan...MDs behöver uppgifter om hur många bilar det rör sig om.
Så ni som har ljud i bilarna...in med anmälan!!!!!
va e de för klasser??    deras egna "konstiga" elle riktiga klasser..wink
Alla har inte MDS grejjer och alla har inte ljud byggt efter crank...så vi får komma överrens om egna klasser för göra det rättvist mellan alla...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

16 197 Inlägg
15 februari 2008
#458
theangel6 skrev:
evilaudio skrev:
theangel6 skrev:
Idag var vi inne på MDS och pratade om db tävling.En dembil kommer finnas på plats under Gatebil där tävling för db kommer att gå.så nu alla som vill köra db tävling...in med anmälan...MDs behöver uppgifter om hur många bilar det rör sig om.
Så ni som har ljud i bilarna...in med anmälan!!!!!
va e de för klasser??    deras egna "konstiga" elle riktiga klasser..wink
Alla har inte MDS grejjer och alla har inte ljud byggt efter crank...så vi får komma överrens om egna klasser för göra det rättvist mellan alla...
aha.   då kommer ja tävla i nån extremklass då..hehe

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 752 Inlägg
15 februari 2008
Trådstartare
#459
evilaudio skrev:
theangel6 skrev:
evilaudio skrev:

va e de för klasser??    deras egna "konstiga" elle riktiga klasser..wink
Alla har inte MDS grejjer och alla har inte ljud byggt efter crank...så vi får komma överrens om egna klasser för göra det rättvist mellan alla...
aha.   då kommer ja tävla i nån extremklass då..hehe
haha skryt lite till då Mr Helspons!!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Bilnörd...
310 Inlägg
15 februari 2008
#460
Idag har jag bokat morfars husvagn och hans bil. big_smile Dessutom har jag och tjejkompisarna lämnat in ledighetsansökan. Jag och en till har redan fått klartecken. Kommer bli så najs! Någon som vet om man kan åka ner redan på torsdagkvällen?

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd


Sök