1876
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

1 752 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
#521
akakaboto skrev:
sandra,ska ni vara meed å grilla hos kalle på kvällen eller big_smile
Klart dom ska! Vare sig dom vill eller inte!wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Bilnörd...
310 Inlägg
23 februari 2008
#522
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
sandra,ska ni vara meed å grilla hos kalle på kvällen eller big_smile
Klart dom ska! Vare sig dom vill eller inte!wink
Vågar jag säga emot? wink

Var ut till husvagnen idag och insåg att det är lite mer fix på den. Som om man inte har tillräckligt med alla bilar... roll

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

1 779 Inlägg
23 februari 2008
#523
Sandra skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
sandra,ska ni vara meed å grilla hos kalle på kvällen eller big_smile
Klart dom ska! Vare sig dom vill eller inte!wink
Vågar jag säga emot? wink

Var ut till husvagnen idag och insåg att det är lite mer fix på den. Som om man inte har tillräckligt med alla bilar... roll
sandra: hehe nä du vågar nog inte de tongue...


kalle: vilken tid vill du ha mig hos dig då? ska se till att ja och linda kommer typ samtidigt, vet inte om hon skulle åka på kvällen eller morgonen, men som sagt de e ju ett tag till dess big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

?
1 038 Inlägg
23 februari 2008
#524
Grilla hos kalle roll är de inte grillfest på området för oss som kommer ner torsdag kväll??

Har ni fått veta några priser för oss med husvagn som komer på torsdag å bor där till söndag??

Kommer som sagt helst vilja kör in på torsdag kväll å ställa upp vagnen å självklart hänga med på träffen i mjölby så vi kan åka gemensamt in på mantorp big_smile
Senast redigerat av Evo-Danne (23 februari 2008)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

1 779 Inlägg
23 februari 2008
#525
de kna stämma rätt bra. fråga inte mig ja vet inte. jag e bara en stackars göteborgare på alkohol. big_smile hehe men hoppas att ni gillar mig ändå.. ring mig om ni har tråkigt xD 0707337084 big_smile mohahaha men inget vågar big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
23 februari 2008
#526
Evo-Danne skrev:
Grilla hos kalle roll är de inte grillfest på området för oss som kommer ner torsdag kväll??

Har ni fått veta några priser för oss med husvagn som komer på torsdag å bor där till söndag??

Kommer som sagt helst vilja kör in på torsdag kväll å ställa upp vagnen å självklart hänga med på träffen i mjölby så vi kan åka gemensamt in på mantorp big_smile
Vi har fortfarande inte hört några priser men på måndag ska jag ringa Mantorp Park:P...på tisdag får jag 2 dekaler nerskickade så får vi se hur de ser ut...nu hade jag otur att inte träffa Pierre då vi missade varann 2 ggr,men får dekalerna hemskickade istället...så te elmia ska dom ligga klara och de bilar som ska ha som reklambilar får sina tidigare....har 5 bilar nu som kommer åka med dem..så de syns överallt och speciellt vid Elmia!!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
23 februari 2008
#527
Grilla hos kalle på torsdagen i mantorp ? får man hänga på? big_smile

53 Inlägg
23 februari 2008
#528
Ska se med farsan om dom inte kan slänga upp lite info inför Gatebil i Nollelva och Nolltretton (ni som bor i östergötland vet vad det är för tidningar)

Bilnörd...
310 Inlägg
23 februari 2008
#529
theangel6 - Kommer dekalerna finnas i en färg eller i flera olika?

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 februari 2008
#530
ChristofferH skrev:
Ska se med farsan om dom inte kan slänga upp lite info inför Gatebil i Nollelva och Nolltretton (ni som bor i östergötland vet vad det är för tidningar)
Åh det vore jättesnällt...vi har dock haft stora problem med att marknadsföra detta...vi kommer dock synas på Elmia...jag kör dock 2 flugor i en smäll och kommer synas med även GGF...Vore snällt om far din kunde få till det.....
Fler som vet hur man kan marknadsföra detta säg till...en annons kostar skjortan att lägga in men vet att Mantorp Park kommer sätta upp afficher om oss....och all deras reklam kommer vi även finnas med på...


Ang.Dekalerna så fick jag mail idag...nu kommer reklambilarnas dekaler...ska börja göra upp med alla som ska åka tidigare runt med dem hur vi gör med dem...
Dekalerna är svarta och gula...kommer inte vara i andra färger då Gatebil är gult och svart och Anna gjorde en dekal som verkligen passade in och den blev hemröstad av de norska tjejerna...så nu vet ni färgerna....
På tisdag kommer jag lägga in foton på dekalerna på hemsidan så ni ser hur de ser ut och under min sida här på garaget

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 februari 2008
#531
Sandra:såg att ni kommer ner med 3 bilar....kör tjejerna dom????Så fall sätter vi in dem på deltagarlistan....kan de tänkas sig göra det,ta ut dem till Mjölby på fredagen och köra in dem???

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Bilnörd...
310 Inlägg
24 februari 2008
#532
Det är inte spikat om det blir 3 bilar ännu men vi hoppas på det. Ena bilen har vi endast för att kunna dra husvagnen, morfars Saab 9000. Den fyller sin funktion men inget att hurra över. Men Anna som ska köra ner husvagnen kan säkerligen tuffa in till Mjölby med den om vi andra åker dit. Evon rullar garanterat in till Mjölby. Ang den tredje bilen så är det inte klart än. Följer den tjejen med ner så åker hon garanterat i sin BMW och då lär även den rulla in till Mjölby. Jag ska höra efter i veckan hur det blir och om vi kan skriva upp dem på deltagarlistan.

Vilka bilar ska vara reklambilar? Hur gör man för att få göra de bilarna sällskap? wink

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

1 752 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
#533
Mr_Jetta skrev:
Grilla hos kalle på torsdagen i mantorp ? får man hänga på? big_smile
Klart!wink Men kanske ska höra om vi kan ha det inne på området istället? Verkar ju som att en hel del är sugna på grillning!big_smile Vet inte om våran trädgård är tillräckligt stor...roll

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
24 februari 2008
#534
Kalle_Ponken skrev:
Mr_Jetta skrev:
Grilla hos kalle på torsdagen i mantorp ? får man hänga på? big_smile
Klart!wink Men kanske ska höra om vi kan ha det inne på området istället? Verkar ju som att en hel del är sugna på grillning!big_smile Vet inte om våran trädgård är tillräckligt stor...roll
haha big_smile , men ska du sova på området även fast du bor så nära?

1 752 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
#535
Mr_Jetta skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Mr_Jetta skrev:
Grilla hos kalle på torsdagen i mantorp ? får man hänga på? big_smile
Klart!wink Men kanske ska höra om vi kan ha det inne på området istället? Verkar ju som att en hel del är sugna på grillning!big_smile Vet inte om våran trädgård är tillräckligt stor...roll
haha big_smile , men ska du sova på området även fast du bor så nära?
Haha tror så!big_smile Man vill ju inte missa en sekund utav festligheterna!wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 752 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
#536
akakaboto skrev:
Sandra skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Klart dom ska! Vare sig dom vill eller inte!wink
Vågar jag säga emot? wink

Var ut till husvagnen idag och insåg att det är lite mer fix på den. Som om man inte har tillräckligt med alla bilar... roll
sandra: hehe nä du vågar nog inte de tongue...


kalle: vilken tid vill du ha mig hos dig då? ska se till att ja och linda kommer typ samtidigt, vet inte om hon skulle åka på kvällen eller morgonen, men som sagt de e ju ett tag till dess big_smile
Mina dörrar är alltid öppna för er två!big_smile Har begärt ledigt då så jag är förhoppningsvis ledig hela dagen så det är bara o komma när det passar!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
24 februari 2008
#537
Nästan så man borde fråga farfar om att låna deras husbil och campa lite då tongue isåfall finns det plats för er tjejer som inte har någonstans att sova big_smile 6 st bäddar ..

1 752 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
#538
Mr_Jetta skrev:
Nästan så man borde fråga farfar om att låna deras husbil och campa lite då tongue isåfall finns det plats för er tjejer som inte har någonstans att sova big_smile 6 st bäddar ..
Hehe nu ja...nu börjar vi fatta vad som gäller!!big_smile Klart att du ska fråga honom om den!wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 februari 2008
#539
Sandra skrev:
Det är inte spikat om det blir 3 bilar ännu men vi hoppas på det. Ena bilen har vi endast för att kunna dra husvagnen, morfars Saab 9000. Den fyller sin funktion men inget att hurra över. Men Anna som ska köra ner husvagnen kan säkerligen tuffa in till Mjölby med den om vi andra åker dit. Evon rullar garanterat in till Mjölby. Ang den tredje bilen så är det inte klart än. Följer den tjejen med ner så åker hon garanterat i sin BMW och då lär även den rulla in till Mjölby. Jag ska höra efter i veckan hur det blir och om vi kan skriva upp dem på deltagarlistan.

Vilka bilar ska vara reklambilar? Hur gör man för att få göra de bilarna sällskap? wink
RS2Micke
Belsebub87
Kalle
Tobbe-Don Juan
min
så ev våra saab och mercan om den inte säljs nu....
Bara säga te så fixar vi med dekal så syns du med om det e av intresse....inget som kostar för er utan ni sätter på dem och åker runt så de syns....

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
24 februari 2008
#540
Reklambilar ? hur stor dekaler komma sitta på dom bilarna? kan tänka mig det bara inte dekalerna täcker hela bilen


Sök