Hur många singlar har vi med i Slaget om Gatebil????Kanske kunde hitta nån rolig lek till dessa me
Knäppfia! Men jag kommer med några norska singeltjejer förstås....
Jo jag vet ...förfrågan i Norge efter svenska snygga killar e rätt hög...Du borde veta Anna vid det här laget att man vet dock inte riktigt var man har mig...du såg ju vad jag fick grabbarna till på Elmia...
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Hur många singlar har vi med i Slaget om Gatebil????Kanske kunde hitta nån rolig lek till dessa me
haha jag å lotta kom på en massa roligt över via msn igår att anordna nån speed dating eller nåt men vi får se vad som kan luskas fram för OSS singlar ev e jag redan upptagen* hoppas jag på annars så e jag lätt med i leken
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
haha jag å lotta kom på en massa roligt över via msn igår att anordna nån speed dating eller nåt men vi får se vad som kan luskas fram för OSS singlar ev e jag redan upptagen* hoppas jag på annars så e jag lätt med i leken
upptagen*? Vad betyder stjärnan då?
*upptagen i malmö men inte på Gatebil?
stjärnan e för att jag träffar nån just nu som jag tykker väldigt mkt om och vet inte hur d komemr till att sluta hoppas på bra ,.. malmö?? vad snackar du om?? jag menar gatebil å ja för övrigt malmö då hehe
Senast redigerat av Biiatchen (2 april 2008)
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
hehe men va faan vii kan väl ha speed dating ändå så man lär känna alla.. men kul att speed datea en kille :d hahaha. men va fan ja offrar mig för klaget.
Nu är evetuelt en NY Bil på ingång med några hundra hästar mer på hjulen än vad jag har nu *L* så ajö rs2an (Kanske) om affären nu blir som jag har bestämt *L* sen ska vi ut och bränna gummi.
Om allt går som de ska meddelar jag dig lotta om någon vecka.
hur vågar ni komma på saker på msn utan don juan.
...för att du inte va online kanske ...
Nu är evetuelt en NY Bil på ingång med några hundra hästar mer på hjulen än vad jag har nu *L* så ajö rs2an (Kanske) om affären nu blir som jag har bestämt *L* sen ska vi ut och bränna gummi.
Om allt går som de ska meddelar jag dig lotta om någon vecka.
..hahaha..för att leka doktor eller ut o bränna gummi Fy satan den här våren driver mig te vansinne... Men jag vet vad du menar Micke ...ändra bil ...
Senast redigerat av theangel6 (3 april 2008)
Själv har man lyckats skrota kopplingen på Clio´n sen banträffen i söndags. Ska fixa det i helgen men tur att de hände nu och inte gatebil Fast, vem vet. Kanske händer igen haha
Själv har man lyckats skrota kopplingen på Clio´n sen banträffen i söndags. Ska fixa det i helgen men tur att de hände nu och inte gatebil Fast, vem vet. Kanske händer igen haha
...hoppas du får ordning på det...se nu till att det inte händer ute i Mantorp sen...