3192
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 april 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/22674/302982_ad90gq.jpg
skiss på reklam

https://www1.garaget.org/gallery/archive/22674/302983_px0qh9.jpg
skiss på reklam nr 2

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 april 2008
in och välj nu....vilken ska vi ta på bilarna???jag själv tyckte om den som sitter över bild nr 2 i kanten....välj på för jag måste lämna besked imorrn...

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
3 april 2008
Tycker den översta bilden ser bäst ut då det ligger mer fokus på vad det handlar om.
Andra bilden så kommer man bara ihåg "join us" och kommer således söka på www.joinus.se smile

Plus i kanten för att ni valt mina fälgar på reklamskisserna! wink

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 april 2008
TCG skrev:
Tycker den översta bilden ser bäst ut då det ligger mer fokus på vad det handlar om.
Andra bilden så kommer man bara ihåg "join us" och kommer således söka på www.joinus.se smile

Plus i kanten för att ni valt mina fälgar på reklamskisserna! wink

lol...dock inte jag som valt fälgarna då det e Phatdesign som skissat lite...tongue

?
1 038 Inlägg
3 april 2008
Tycker oxå den översta smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

hater
656 Inlägg
3 april 2008
vrf inte båda fast på varsin sida? får man med mer ^^

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

Cruel
3 april 2008
jag säger någon av dom uppe i hörnen wink

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 april 2008
Så nu har det ordnat sig med husvagnar till Gatebil...har bokat 4 stycken...fick snällt lova att Rille fick vara med och leka med oss under festivalen tongue...allt för ett bra pris...får la åka in en sväng te Östgöta Camping och träffa han live med så han e nöjd o belåten...fnissar..göra upp om priset...han sa 2500 per husvagn + moms...bättre pris måste man ju kunna göra än så,så en sväng via Östgöta Camping får det bli wink

6 Inlägg
3 april 2008
hej smile
jag är nog lite förvirrad men är det bestämt något om att mötas upp och köra dit ihop? hade ju vart kul om folk kör nerifrån södra skåne kan vi ju mötas upp på vägen..

6 Inlägg
3 april 2008
theangel6 skrev:
Anna_ skrev:
theangel6 skrev:
Hur många singlar har vi med i Slaget om Gatebil????Kanske kunde hitta nån rolig lek till dessa me tongue

lol lollol
Knäppfia! Men jag kommer med några norska singeltjejer förstås.... wink

Jo jag vet tongue...förfrågan i Norge efter svenska snygga killar e rätt hög...Du borde veta Anna vid det här laget att man vet dock inte riktigt var man har mig...du såg ju vad jag fick grabbarna till på Elmia...roll

haha här kom jag o ida på en grej, alla sitter i sin bil, killarna kör från ena hållet och tjejerna från andra så får man ca 30 sek på sig att snacka innan man kör till nästa wink

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
3 april 2008
BabyLiten skrev:
theangel6 skrev:
Anna_ skrev:

lol lollol

Jo jag vet tongue...förfrågan i Norge efter svenska snygga killar e rätt hög...Du borde veta Anna vid det här laget att man vet dock inte riktigt var man har mig...du såg ju vad jag fick grabbarna till på Elmia...roll

haha här kom jag o ida på en grej, alla sitter i sin bil, killarna kör från ena hållet och tjejerna från andra så får man ca 30 sek på sig att snacka innan man kör till nästa wink

Speeddating - Gatebil edition! smile

1 779 Inlägg
3 april 2008
BabyLiten skrev:
theangel6 skrev:
Anna_ skrev:

lol lollol

haha nog dålig ide.. tongue den gillar jag.. tongue så får man se va tjejerna har för sköna bilar med. tongue hehe..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 779 Inlägg
3 april 2008
eller så tar vi den med JOIN US  på huven om de e möjligt???

367 Inlägg
3 april 2008
BabyLiten skrev:
theangel6 skrev:
Anna_ skrev:

lol lollol

ja jag e med dig där vilken bra ide vi kom på här tillsammans hheh smile som jag sa innan speed dating för OSS eller dom som e singlar wink

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

367 Inlägg
3 april 2008
akakaboto skrev:
BabyLiten skrev:
theangel6 skrev:

haha nog dålig ide.. tongue den gillar jag.. tongue så får man se va tjejerna har för sköna bilar med. tongue hehe..

japp detsamma wink

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 april 2008
Biiatchen skrev:
akakaboto skrev:
BabyLiten skrev:

japp detsamma wink

lol...då har vi att göra...med tanke på att det kommer troligvis vara över 200 bilar...tongue

1 752 Inlägg
3 april 2008
Trådstartare

Jag tycker alternativ 1!smile o sen som sagt, om det går så vore det nog najs med "join us" på typ huven eller nått med om det går:D

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 april 2008
Kalle_Ponken skrev:

Jag tycker alternativ 1!smile o sen som sagt, om det går så vore det nog najs med "join us" på typ huven eller nått med om det går:D

tongue...då mailar jag Pirren nu...alternativ ett får det bli...och ska höra med texten join us på huven tongue...men den kan ju inte jag ha sad

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 april 2008
Fick ett mail nu ikväll av en som skriver om gatbilar som tjejr och killar kör och om deras intressen för bilar...han hade sett vår flyers på Elmia och nu vill han göra ett repotage om intresset och slaget om Gatebil...så coolt!!!!

1 779 Inlägg
3 april 2008
ja vill ha med mitt namn i eftertexterna på repotaget tongue

Sök