3211
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 april 2008
:
akakaboto skrev:
ja vill ha med mitt namn i eftertexterna på repotaget tongue

big_smile...ska nämna dig killen...klart hjärtat att du ska med ditt namn i repotaget tongue...du vet ju att du och Kalle e såååå mina så jag måste ju ha med era namn tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

282 Inlägg
3 april 2008
theangel6 skrev:
Fick ett mail nu ikväll av en som skriver om gatbilar som tjejr och killar kör och om deras intressen för bilar...han hade sett vår flyers på Elmia och nu vill han göra ett repotage om intresset och slaget om Gatebil...så coolt!!!!

fan vad coolt...

ja byta bil till en lite mindre men snabbare och mer efekt *L*

snacka med han som hadde bilen mera i dag och ska ner ditt på måndag tisdag och pröva den lite så hoppas på bra väder..

sen ska jag bara göra en snabb lackering på bilen tar väl 2dagar att lacka hela bilen. sen tycker jag att dekal nr 1 e den bästa . Ska vi köra något på min andra audi a4 avant? bara säga till om ni vill dekal trimma den me *L*

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 april 2008
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:
Fick ett mail nu ikväll av en som skriver om gatbilar som tjejr och killar kör och om deras intressen för bilar...han hade sett vår flyers på Elmia och nu vill han göra ett repotage om intresset och slaget om Gatebil...så coolt!!!!

fan vad coolt...

ja byta bil till en lite mindre men snabbare och mer efekt *L*

snacka med han som hadde bilen mera i dag och ska ner ditt på måndag tisdag och pröva den lite så hoppas på bra väder..

sen ska jag bara göra en snabb lackering på bilen tar väl 2dagar att lacka hela bilen. sen tycker jag att dekal nr 1 e den bästa . Ska vi köra något på min andra audi a4 avant? bara säga till om ni vill dekal trimma den me *L*

tongue...klart vi tar alla dina bilar tongue..mailade just te pirren om dekalerna...ska se om vi kan få te huvarna me...ska säga te om din andra bil med...bil nr 8 som rullar in då...så nice cool...visst e det coolt,blev så paff när jag såg att jag fått mail efter jobb och så läser jag att han vill göra intervjuv efter Elmia tongue...så jag har tackat ja till det...så får se när det blir av tongue

1 779 Inlägg
3 april 2008
hur många bilar e de från göteborg som ska reklama. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Cruel
4 april 2008
theangel6 skrev:

Det Börjar växa riktigt stort detta smile
det e bara positivt!
Grymt kul iaf big_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 april 2008
Cruel skrev:
theangel6 skrev:

Det Börjar växa riktigt stort detta smile
det e bara positivt!
Grymt kul iaf big_smile

tongue...japp..det börjar bli stort det här nu...mycket större än vad vi förväntat oss faktiskt...tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 april 2008
akakaboto skrev:
hur många bilar e de från göteborg som ska reklama. big_smile

roll...bara din...tongue..så du måste åka runt mycket för att synas...men det blir coolt om vi ska ha tourenträffen där...då e vi fler bilar där som syns...cool

1 779 Inlägg
4 april 2008
glider in på parkeringen på tourträffen e ett led med reklambila rbig_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 april 2008
Så nu är det mailat och Pirren sätter fart med våra dekaler...fick nyss mail av han...troligtvis får dom som vill till huven med...väntar på bekräftelse bara..försöker få vad priset skulle vara om vi inte blev sponsrade av dem...Micke,har sagt till om din Audi oxå så nu vet Pirren att 8 bilar kommer dit...har fixat så vi kan åka tidigt härifrån oxå..jag kan starta 06.15 från Boxholm så möter jag upp Kalle..sen har vi ca 1 1/2 timma upp till södertälje,så vid 8 borde vi kunna vara där=)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 april 2008
akakaboto skrev:
glider in på parkeringen på tourträffen e ett led med reklambila rbig_smile

tongue..japp...nu ska vi se..hur många av oss som ska med touren med reklam..6-7 bilar får jag det till...coolt:P

1 779 Inlägg
4 april 2008
om du åker så tidigt får ja ju börja åka vid 3 eller något ju

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 april 2008
akakaboto skrev:
om du åker så tidigt får ja ju börja åka vid 3 eller något ju

Eller så kommer du hit te Östergötland på torsdagen o sover över hos mig eller Kalle...tongue

?
1 038 Inlägg
4 april 2008
Grymt kul att de börjar röra sig, kul med intervjuer å tidningar å sånt   big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 april 2008
Evo-Danne skrev:
Grymt kul att de börjar röra sig, kul med intervjuer å tidningar å sånt   big_smile

tongue..japp..den 11 april körs första intervjuven...ska bli kul det härra..tongue..snackade med min fotograf igår med som ska plåta fotosessionen,blir en hel dag ute...så nu hoppas jag på fint väder annars lär jag väl ligga sjuk sen roll...sen blir det telesamtal till Mantorp den 21 april och då får vi datum för vårt nya möte där då ska det tydligen bli presskonferans med cool..så nu kommer detta synas sen och garaget och GGF kommer även att nämnas i alla intervjuver som görs tongue...

1 752 Inlägg
5 april 2008
Trådstartare
Jöses amalia...Va fan har man gett sig in på igentligen!?big_smile Haha hoppas att man kan leva upp till pressen sen med bara så alla blir nöjda o glada med arrangemanget! wink O så gäller det ju o få fart på byggandet av bilen med...ska bli spännande o se om man hinner klart med "allt" tills Gatebil...tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

18 Inlägg
5 april 2008
Kanske har missat men orkar inte läsa igenom 70 sidor.
Men är det här samma som vanliga gatebil träffen ??
kollar man på gatebil.se så står det ju mantorp park 27-29/6 och den här träffen ska vara samtiidigt lr??
Är det bara jag som är trög smile
Senast redigerat av oXido (5 april 2008)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 april 2008
oXido skrev:
kollar man på gatebil.se så står det ju mantorp park 27-29/6 och den här träffen ska vara samtiidigt lr??

tongue..japp vi har våran kamp då...den e inne på Gatebil ute i Mantorp Park..bara att vi ville göra en roligare grej om det.Så det blir en kamp mellan tjejer och killar..tävlingarna går mest på kvällstid då man kör ban på dagarna och tävlar i db och utställning på dagarna...hoppas du vill joina oss tongue

18 Inlägg
5 april 2008
theangel6 skrev:
oXido skrev:

tongue..japp vi har våran kamp då...den e inne på Gatebil ute i Mantorp Park..bara att vi ville göra en roligare grej om det.Så det blir en kamp mellan tjejer och killar..tävlingarna går mest på kvällstid då man kör ban på dagarna och tävlar i db och utställning på dagarna...hoppas du vill joina oss tongue

Ok då fattar jag big_smile Låter kul. Jag kommer garanterat vara där o kolla iaf. Vet ej om jag ska ställa ut/köra än

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 april 2008
oXido skrev:
theangel6 skrev:
oXido skrev:

Ok då fattar jag big_smile Låter kul. Jag kommer garanterat vara där o kolla iaf. Vet ej om jag ska ställa ut/köra än

tongue...för att slippa läsa 71 sidor så gå in på hemsidan där det är mer samlat...tycker du ska slänga in en anmälan hos oss jag wink...idag befinner vi oss uppe I Örebro på deras träff...tyvärr kommer dock inte Kalle vara med då han e på kalas...hm..en annan hitta på en ursäkt för att slippa kalaset...så ni kan träffa mig och tobbe vart fall där;)...sen har vi fler deltagare som kommer finnas där...bara kom fram och säg hej,alltid trevligt!

282 Inlägg
5 april 2008
oXido skrev:
theangel6 skrev:
oXido skrev:

men hallå där har du en subba så ska du ju låta den få visa vad den kan och går för *L* klart du ska köra kommer bli grymt kul*L*

Sök