3324
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

?
1 038 Inlägg
5 april 2008
Lider av dåligt minne roll när ska man betala å till vilket konto:D

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 april 2008
Evo-Danne skrev:
Lider av dåligt minne roll när ska man betala å till vilket konto:D

roll..har tjatat på Mantorp om deras kontonummer så de jobbar med att göra det så enkelt som möjligt..vi har satt sista datum i början av juni då det är listor som ska ordnas och alla dekaler..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 april 2008
Nu kommer alla ut med sina bilar...tänkte Boxholmarna skulle få visa att de har grymt snygga bilar här...hittade en idag uppe på macken som fick en flyer,sen har jag försökt övertala en annan kille att joina då han har en grymt snygg Volvo..blir nog lättare sen när reklamen är på bilen...snart ska jag iväg och ta första fotona för reklam...prov utan dekaler för att se hur det kommer se ut sen...hihihi

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 april 2008
theangel6 skrev:
oXido skrev:
theangel6 skrev:

tongue..japp vi har våran kamp då...den e inne på Gatebil ute i Mantorp Park..bara att vi ville göra en roligare grej om det.Så det blir en kamp mellan tjejer och killar..tävlingarna går mest på kvällstid då man kör ban på dagarna och tävlar i db och utställning på dagarna...hoppas du vill joina oss tongue

Ok då fattar jag big_smile Låter kul. Jag kommer garanterat vara där o kolla iaf. Vet ej om jag ska ställa ut/köra än

tongue...för att slippa läsa 71 sidor så gå in på hemsidan där det är mer samlat...tycker du ska slänga in en anmälan hos oss jag wink...idag befinner vi oss uppe I Örebro på deras träff...tyvärr kommer dock inte Kalle vara med då han e på kalas...hm..en annan hitta på en ursäkt för att slippa kalaset...så ni kan träffa mig och tobbe vart fall där;)...sen har vi fler deltagare som kommer finnas där...bara kom fram och säg hej,alltid trevligt!

tongue..träffade en del av deltagarna..o raggade in nya..så nu väntar jag på anmälan tongue..höll på att bli en mindre Vento där på vägen upp till Örebro mad..finns dom som gör så farliga omkörningar..men bilen överlevde tack vare bra bromsar tongue..

?
1 038 Inlägg
7 april 2008
theangel6 skrev:
Nu kommer alla ut med sina bilar...tänkte Boxholmarna skulle få visa att de har grymt snygga bilar här...hittade en idag uppe på macken som fick en flyer,sen har jag försökt övertala en annan kille att joina då han har en grymt snygg Volvo..blir nog lättare sen när reklamen är på bilen...snart ska jag iväg och ta första fotona för reklam...prov utan dekaler för att se hur det kommer se ut sen...hihihi

Okey, tror du får påminna mig när de är dax att betala big_smile

Ta du med dig några flyers upp den 18??

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 april 2008
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:

Okey, tror du får påminna mig när de är dax att betala big_smile

Ta du med dig några flyers upp den 18??

tongue..ska försöka fixa det du cool

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 april 2008
Så välkomnar jag oXido in i gänget...hehe..utmanade han i gästboken..så hade jag en anmälan...fler e nog på G efter Örebroträffen...ska nog på fler träffar jag tongue...utmanar killarna hej vilt nu...

1 752 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
Så välkomnar jag oXido in i gänget...hehe..utmanade han i gästboken..så hade jag en anmälan...fler e nog på G efter Örebroträffen...ska nog på fler träffar jag tongue...utmanar killarna hej vilt nu...

Hehe tror du att det blir fler träffar nu bara!?tongue Känns som typ varje helg är uppbokat för bilträff fan! big_smile Men men det är ju alltid trevligt med några fler mil i pärlan o få träffa nytt galet folk!smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 april 2008
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

Hehe tror du att det blir fler träffar nu bara!?tongue Känns som typ varje helg är uppbokat för bilträff fan! big_smile Men men det är ju alltid trevligt med några fler mil i pärlan o få träffa nytt galet folk!smile

tongue...skojjar du eller..tycker man bor i bilen nu varenda helg...ska ru med te Karlstad Kalle????Eller ska du svika mig nu igen?tongue...

1 752 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

tongue...skojjar du eller..tycker man bor i bilen nu varenda helg...ska ru med te Karlstad Kalle????Eller ska du svika mig nu igen?tongue...

Karlstad!?tongue När faen är den träffen då???

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 april 2008
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

tongue..26 april...helgen efter vi varit i Solna cool

Ser ut som Feritta är på väg in med en anmälan...fick frågan om info om Slaget om Gatebil idag utav dem...så nu håller vi tummarna att även de vill joina vårat slag...cool

Phatdesign kommer ner med 4 utav sina bilar till Gatebil tongue

Hörrru Kalle och Tobbe...ni måste ragga in brudar nu :p...jag lovar ju allt möjligt till killarna som joinar ju...hehe...till en viss gräns förstås...ska se vad deras utmaning blir mot mig...

1 779 Inlägg
8 april 2008
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

Ser ut som Feritta är på väg in med en anmälan...fick frågan om info om Slaget om Gatebil idag utav dem...så nu håller vi tummarna att även de vill joina vårat slag...cool

Hörrru Kalle och Tobbe...ni måste ragga in brudar nu :p...jag lovar ju allt möjligt till killarna som joinar ju...hehe...till en viss gräns förstås...ska se vad deras utmaning blir mot mig...

ja kommer inte försöka få med nån mer tjej fören du har gett mig ett säkert kort på en tjej..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 april 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

ja kommer inte försöka få med nån mer tjej fören du har gett mig ett säkert kort på en tjej..

yikes..va????duger inte jag nu va????hm...nu tobbe ligger du risigt till...vilka krav...

GirlsGoFast
172 Inlägg
8 april 2008
Då kan ni hälsa Gourgous välkommen ner från Norge oxå! Hon kör en brutalt läcker RS4 big_smile

Mer info om henne här:
http://www.gatebil.no/index.php?id=2049&pageid=116
Senast redigerat av Anna_ (8 april 2008)

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 april 2008
Anna_ skrev:
Då kan ni hälsa Gourgous välkommen ner från Norge oxå! Hon kör en brutalt läcker RS4 big_smile

Mer info om henne här:
http://www.gatebil.no/index.php?id=2049&pageid=116

tongue..bra jobbat Anna!!!!!Nu ni grabbar...kommer tjejerna!!!!tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 april 2008
Då välkomnar jag Gourgous och _Abbe_ in i gänget!!!!Första Mazda rx7:an som joinar nu=)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 april 2008
Försöker övertala min kompis att anmäla sin nya bil han ska köpa...en Mazda RX8...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 april 2008
Så nu välkomnar jag vår nästa tjej från Norge in i gänget PLOTE!!!!!
Ni ska veta att det är fullt drag nu på GGF sidan att få in tjejer...så killarna kan börja se sin förlust nu...Kalle i have a suprise for you!!!!!

282 Inlägg
10 april 2008
så lotta verkar som jag kommer med en ny bil på fredag till pirre*L* har varit och gjort klart affären:D
så nu har man några hundra hästar mer. fan vad man lägntar tills de e dax nu *L*  Trippla soppa pumpar tycker jag låter bra att ha*L*tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
10 april 2008
RS2Micke skrev:
så lotta verkar som jag kommer med en ny bil på fredag till pirre*L* har varit och gjort klart affären:D
så nu har man några hundra hästar mer. fan vad man lägntar tills de e dax nu *L*  Trippla soppa pumpar tycker jag låter bra att ha*L*tongue

tongue jaha ja...det var den jag skulle köra ja roll...räknade igår det är 78 dagar kvar till Kampen!!!!!!!

Sök