tjena
Har äntligen fått in bilen i garaget nu igen=) så nu ska jag väl försöka börja på de igen:) inte varit som mycket uppdatering nu på sistone.. Men mina 19" skulle blivit skickade idag iaf fast han hade inte tid så de skickas på måndag.. vill ju ha dom hemma så jag kan prova dom lite:cool: Idag tvättade jag iaf den innan jag ställde in den i garaget=) så nu kan jag förhoppnings göra klart de jag har börjat på.
Lite saker som ska göras i vinter:
Inredning:
- Göra klart Färddator instalationen
- Fixa klart Datan och instalationen
- Fixa färdigt bagaget kanske klä om beror på hur mycket pengar jag har när allt är klart
- Göra klart skärm instalation
- Göra klart mätarehållaren i dörren och sätt in en digitalvoltmätare
- Fixa klart mitt handsfack med någon eletrisköppning
- Fortsätta lacka inredninsdetaljer
- byta till nya textilmattor sitter några jävla biltema skit mattor i nu som lägger sig under gaspedalen skit jobbigt..
- 5,25" eller 4" uppe på instrumentpanelen
- Skulle vilja ha en större skärm någonstans oxå men få se om man få råd sen=)
Utsida:
- bygga Twinpipe
- byta ut och lacka alla lister runt om
- Byta nummerplåtar igen:mad: för något pucko har backat i i mig så hela nummerplåten fram är skev tur de bara va den som fick stryk iaf=)
- Polera och vaxa hela bilen
- montera 19" fälgarna;)
Motorrum:
Kommer inte hända så mycket här tror jag inte men lite=)
-Byta ut slangen som går från turbo upp till luftfiltreboxen till 2 silicon slangar och poleard alu böj
- Byta ut lite vaccumslangar
- batterilåda i rostfritt elle alu
- Fixa så säkring till slutsteget sitter fast ordentligt
Sen blir de nog en hel del andra saker som bara dyker upp i huvudet... finns lite nya planer men få väl se hur mycket pengar och tid man har!
Mvh
Nicklas