2438
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

57 Inlägg
19 maj 2013
Laddinen skrev:
Är träff i Allingsås ikväll! Mapteam som håller det. Vet ej om det blir bus efter men det är nog inte omöjligt!

Mapteam GBG är INTE arrangörer av träffen i Alingsås!!!

AUTOTECH
762 Inlägg
19 maj 2013
Kungälvsträffen är 17:00 Mc:Donalds om det är dåligt väder så är den i parkeringshuset klocktornet mittemot kexfabriken!

OSR
39 Inlägg
19 maj 2013
Kommer salle wink

OSR - old school racing

8 Inlägg
24 maj 2013
Jaha va händer i helgen då?

348 Inlägg
grön aktivist
846 Inlägg
25 maj 2013
Siba Järnbrott om 45 minuter, hört att folk redan är där däremot!

16 Inlägg
29 maj 2013
Riktigt griniga Bilinspektörer kom till onsdagsträffen. Undrar hur det gick sedan ?

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/922826_394689117310355_1954437402_n.jpg

1 311 Inlägg
29 maj 2013
Trådstartare
Jim_Coupe skrev:
Riktigt griniga Bilinspektörer kom till onsdagsträffen. Undrar hur det gick sedan ?

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 7402_n.jpg

haha, ja körde in på andra sidan men där stod dom inte. Men sedan när ja skulle hämta syrran så hade dom flyttat på sig lol mad

1 567 Inlägg
30 maj 2013
Körde förbi igår av en slump och då såg jag en silvergrå skyline och en s60 som blev inspekterade !? Hur gick det för dom?

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

1 140 Inlägg
30 maj 2013
Jim_Coupe skrev:

Mig var dom inte så glada på när jag käftade imot tongue

940R skrev:
Körde förbi igår av en slump och då såg jag en silvergrå skyline och en s60 som blev inspekterade !? Hur gick det för dom?

Polaren med skylinen åkte på regbes på öppen vevhusventilation m.m.
S60n åkte på ombes för tonade framrutor.
Jag själv åkte på regbes och böter för att bilen var för bred och för lång samt böter för xenon..

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

16 Inlägg
30 maj 2013
almqvist__89 skrev:
Jim_Coupe skrev:

Mig var dom inte så glada på när jag käftade imot tongue

940R skrev:

Polaren med skylinen åkte på regbes på öppen vevhusventilation m.m.
S60n åkte på ombes för tonade framrutor.
Jag själv åkte på regbes och böter för att bilen var för bred och för lång samt böter för xenon..

.
Ja jag såg att han den ena polisen var riktigt grinig..  Typsikt asså.. så surt när man fixat med en massa grejjer på bilen.

.

1 140 Inlägg
30 maj 2013
Confide skrev:
Bred och lång :S?

För bred med fälgarna och för lång med utblåsen tongue

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...

grön aktivist
846 Inlägg
30 maj 2013
almqvist__89 skrev:
Confide skrev:

Haha, fy fan vilken trist attityd!
Jag kan förstå resonemanget om någon skulle skada sig på utblåsen, inte att bilen blir för lång... Men inte att bilen är för bred >.<!

1 140 Inlägg
30 maj 2013
Confide skrev:
almqvist__89 skrev:
Confide skrev:

Jag kan förstå resonemanget om någon skulle skada sig på utblåsen, inte att bilen blir för lång... Men inte att bilen är för bred >.<!

5cm poke bak var inte okej tongue

- Always Faithful
507 Inlägg
30 maj 2013
almqvist__89 skrev:
Confide skrev:
almqvist__89 skrev:

Illa illa.... Dom stackarna som gör så kan ju inte ha nåt kul liv. Det är ju en sak som är säker. smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"

Rejsa ?
2 959 Inlägg
30 maj 2013
Antinoxious skrev:
almqvist__89 skrev:
Confide skrev:

Illa illa.... Dom stackarna som gör så kan ju inte ha nåt kul liv. Det är ju en sak som är säker. smile

Man kan alltid ge igen lite...reta dom med lite gummirök eller liknande och kör sen ifrån dom big_smile
Lovar att det stör dom oerhört...

Edit: Vet folk som gjort det... roll
Senast redigerat av Busgrabb (30 maj 2013)

Autotech

153 Inlägg
30 maj 2013
Jim_Coupe skrev:

Dom jävlarna i farten igen
Den tjocke o han som står med ryggen imot vart dom som tog mig i Trollhättan 2010
Riktigt griniga as kan man säga

1 140 Inlägg
30 maj 2013
Nmkj83 skrev:
Jim_Coupe skrev:

Dom jävlarna i farten igen
Den tjocke o han som står med ryggen imot vart dom som tog mig i Trollhättan 2010
Riktigt griniga as kan man säga

Han den långe med ryggen imot var en riktig fit*a..

153 Inlägg
30 maj 2013
Kan man säga Gick inte att prata normalt med han
Han tog mig på "motor ändrad öppen dumpventil" och "handbromsen"och "färgat skickt på sidoruta fram båda sidor" Registreringsbesikting inom 30dagar

Sök