2879
Sök

Soda Stream

Adder
972 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
Någon som vet vart man kan köpa smaker och kolsyran billigt ? Dvs under 90 kr för kolsyran och 49 kr för smakerna.

Finns de någon möjlighet att få tag på Coca cola, fanta etc koncentrerat dvs koncentrerad Cola/fanta som ska spädas med kolsyrat vatten ?

--------------------------------------------------------------------------------------
Läs detta om du inte tänker läsa hela inlägget eller bara delar av de!

Finns det någon stanns där man kan köpa kolsyre turben/patronen för mindre än 90 kr som jag har sett att de flesta tar. Samma sak med smakerna, om de finns något ställe där man kan köpa dem för mindre än 49 kr då alla jag kollat de dvs OnOff Elgiganten med flera...

Samt om de finns någon möjlighet att köpa äkta Coca cola och Fanta koncentrat som t ex McDondals mfl använder i deras läsk automater INTE smaktillsatser som Soda Stream själva har...
Senast redigerat av Adder (28 januari 2008)

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
28 januari 2008
smakerna vet jag inte var du kan hitta..
men vissa mackar kan fylla på gastuberna!
Senast redigerat av dieselknackare (28 januari 2008)

3 059 Inlägg
28 januari 2008
Tror alla ställe du kan köpa dom på kan fixa tuber, t.ex. elgiganten.. Du fyller inte på den utan lämnar din tomma och får en annan mot en summa pengar.

Smakerna finns också på alla ställe.. t.ex. elgiganten.. Finns i Cola smak ja.

Smålänning
7 883 Inlägg
28 januari 2008
Har sett smaker på ONOFF, fast det va ett tag sen nu.
Kolsyretuben kan närmaste svetsbutik som får fylla tuber fylla åt dig. Är inte dyrt alls.

OT så kan jag medela att colan smakar mycket bra smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Muttley
28 januari 2008
elgiganten tar 49 kr för smakerna.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
28 januari 2008
hur mkt kan man få ut av en påfyllning?

Muttley
28 januari 2008
richardoo290 skrev:
hur mkt kan man få ut av en påfyllning?

bror väl på om du har 60 eller 100 liters patron?

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
28 januari 2008
tex: colasmaken.. smakar de cola eller som billig skit?

Muttley
28 januari 2008
richardoo290 skrev:

de smakar cola men inte coca cola. Helt godkänd för de priset som de blir. tycker alla smaker är goda.

3 059 Inlägg
28 januari 2008
tkd_rille skrev:
richardoo290 skrev:

de smakar cola men inte coca cola. Helt godkänd för de priset som de blir. tycker alla smaker är goda.

Skulle ju st säga desamma.. helt klart godkänd.

Adder
972 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
Undrar hur många som svarat läste vad jag skrev...

Vet att man kan köpa dem på elgiganten onoff med flera men vill veta om de finns att köpa billigare liksom med kolsyreflaskan.. Men ni svarar ju på nått jag redan vet och står i 1a posten =/

Cola smaken smakar inte som Coca Cola utan mera som Cuba cola den funkar man Coca cola är mkt godare liksom Fanta är inte samma som smaken Orange men den funkar också..

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
// <°))>< ><(((((°> \\

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
28 januari 2008
Adder skrev:
Någon som vet vart man kan köpa smaker och kolsyran billigt ? Dvs under 90 kr för kolsyran och 49 kr för smakerna.

Finns de någon möjlighet att få tag på Coca cola, fanta etc koncentrerat dvs koncentrerad Cola/fanta som ska spädas med kolsyrat vatten ?

Skaffa En insider på Bk, Donken, sibylla.. eller liknande... de kan nog smuggla ut en sån...
men blir de felblandat så är de INTE gott ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!

Adder
972 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
Adder skrev:

Skaffa En insider på Bk, Donken, sibylla.. eller liknande... de kan nog smuggla ut en sån...
men blir de felblandat så är de INTE gott ;P

Håller på att luska men  de är ju bara att testa sig till de. Radda upp 10 glas med 1 dl kolsyrat vatten och sen ta typ 1 till 10 matskedar koncentrat och smaka vilket som smakar bäst smile

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
// <°))>< ><(((((°> \\

1 072 Inlägg
28 januari 2008
Sodasteam´s Cola och fanta smakar ju skit, tur man kan dricka vanligt kolsyrat vatten. Annars hade de vart bortkastade pengar.

Adder
972 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
sik skrev:
Sodasteam´s Cola och fanta smakar ju skit, tur man kan dricka vanligt kolsyrat vatten. Annars hade de vart bortkastade pengar.

Testa då Energi dryck smaken och Lemon-Lime smakar precis som Red Bull och den andra precis som Sprite ett tips om man tycker om dessa wink

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
// <°))>< ><(((((°> \\

583 Inlägg
28 januari 2008
på sibylla mm är det väll färdig cola i större fat? eller har jag fel?

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

1 072 Inlägg
28 januari 2008
Skyline_dennis skrev:
på sibylla mm är det väll färdig cola i större fat? eller har jag fel?

Koncentrat, blandningen är ju olika beroende på vilken sibylla smile Ibland stakt, ibland skit svagt. McDonald´s brukar man ju få vanligt vatten smile smile Skit saker de har

1 072 Inlägg
28 januari 2008
Adder skrev:
sik skrev:

Testa då Energi dryck smaken och Lemon-Lime smakar precis som Red Bull och den andra precis som Sprite ett tips om man tycker om dessa wink

Ahh, får testa nått av de. Har gått igenom de flesta smaker men kommer inte ihåg vilka hmm

435 Inlägg
28 januari 2008
Praktiserade på Läsk och ölteknik härikring, dom hade sånt koncentrat som de har på sibylla osv.. tveksamt dock om de säljer till privatpersoner.

No risk, No reward

Adder
972 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
Perss0n skrev:
Praktiserade på Läsk och ölteknik härikring, dom hade sånt koncentrat som de har på sibylla osv.. tveksamt dock om de säljer till privatpersoner.

Tror jag inte heller. Men vad skulle typ sibylla etc förlora på och sälja koncentratet till mig ? Kan de vara något avtal att de inte får förekomma ?

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
// <°))>< ><(((((°> \\

Sök