Ska bli väldigt intresant att se detta bygge!! 1. Undrar bara varför ni ska köra både IMPRINT box plus en 701:a ??? 2. Bygget ska bevisa att man klarar sig med enkelhet, att använda slutsteg för 15 000kr....... är det enkelt??? varför inte då använda den enklare serien?? 3. Skulle det inte vara bättre att ha samma kit bak?? Det man strävar efter är klangmatchning, att köra ett par 6x9:or plus bas bak är inte den optimala lösningen.
Detta är bara några frågor man får i huvudet direkt då man känner till produkterna. Lycka till och låt Dan slipa spackel, en montör fördelar jobbet :-0
Tjena 1: Fel av mig. Imprint boxen kommer inte att köras, då den inte är kompatibel med denna huvudenheten, det skulle bli antingen eller. Men 701 boxen blir det. 2: Så dyra är inte dom stegen hos oss:) sedan en av anledningarna till att vi använder oss av PDX stegen är för att dom är så små och perfekt för bilens storlek. 3: Anledningen till att vi använder oss av 6x9:orna är för att vissa hela denna serien, både komponent högtalarna och 6x9 orna
Dan är duktig med spacklet(vad jag har hört) så det kommer han få göra :o)
Tänkte bara avslöja att MM Norrköping även också kommer med största sannolikhet få en demobil med, blir klart denna vecka. Den kommer finnas på olika events omkring Östergötland..
Får kanske skapa en tråd för det när det börjar närma sig! Lycka till Lund!
Jag var hos er igår o hämtade en TV. Skulle kika efter bygget, men kom på att ni nog inte fått bilen än...
Vi får bilen idag kl 13:00. Det ska bli ass coolt. Jag kommer sätta tänderna på den redan i eftermiddag och kommer att jobba med den hela helgen. Kom gärna förbi och knacka i vår monteringshall på baksidan av varuhuset:)
Nu börjar det hända något! Ser fram emot många bygg bilder. Ha gärna en kamera som fotar varje minut eller något, eller varför inte en Webkamera som tar stillbilder??
/Magnus
Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...
Nu börjar det hända något! Ser fram emot många bygg bilder. Ha gärna en kamera som fotar varje minut eller något, eller varför inte en Webkamera som tar stillbilder??
/Magnus
Hehe.. Jag kommer att fota riktigt mycket.. Hade egentligen fotat mycket mer, men bilderna hade jag tagit med en av våra systemkameror i varuhuset och dom var 3 meg stora, Så det blir en vanlig systemkamera imorgon på lite lägre upplösning så det inte tar en evighet att ladda upp bilderna. Men imorgon så kommer där fler bilder, förhoppningsviss får jag iallafall en dörr färdig imorogn, var riktigt jobbigt att ta av karossen på dörrsidan, nästan hela bilen sitter med klipps och torx skruvar:)
dämpull är väl kanske inte det bästa att ha i dörren ?? lär ju suga mycket fukt.
men annars ser de bra ut, högtalarna passade in ricktigt bra.
Ja, jag vet. Men bilen ska inte vara ute och köra.. Utan ska stå inomhus, det var därför vi valde det. Och om vi nu skulle köra till någon träff, så får vi säga till att det ska vara fint väder:)