3287
Sök

Slutsteget startar men det kommer ingen bas...

23 Inlägg
9 februari 2008
Trådstartare
när jag startar mitt steg så lyser den gröna lampan som den ska. den får nästan 13v och jorden är perfekt. men fläkten startar inte och ingen bas kommer. nån som vet vad de kan vara för fel? kan de vara lågnivån? tacksamm för svar.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
9 februari 2008
ja mitt ena gör likadant.. skulle oxå vara taksam för ett svar :S

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 050 Inlägg
9 februari 2008
Johan_Werme skrev:
när jag startar mitt steg så lyser den gröna lampan som den ska. den får nästan 13v och jorden är perfekt. men fläkten startar inte och ingen bas kommer. nån som vet vad de kan vara för fel? kan de vara lågnivån? tacksamm för svar.

Det behöver nog ej vara något farligt. Är steget nyligen installerat? hade du spelat hårt med det innan du stängde av sist? Eller är det kanske 1:a gången du startar upp det?

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

202 Inlägg
9 februari 2008
Johan_Werme skrev:

Prova att sätta dit en högtalare lol

1 050 Inlägg
9 februari 2008
Kolla så att säkringen i steget är hel. Kolla även remotekabeln, den som startar steget. Har du flera slutsteg, så kan man behöva komplettera med en relästyrd remote. Vilket är det absolut bästa. big_smile

1 196 Inlägg
9 februari 2008
kolla säkringen, remoten och lågnivå kablarna.. lycka till med problemet

1 050 Inlägg
9 februari 2008
Det EKAR visst..big_smile

Sök