2286
Sök

Hjälp mig med fronten på min mondeo.

12 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
Hur ska jag lösa min front på bästa sätt?... Känns som att det skulle bli lite väl mycket galler?...

http://www.garaget.org/gallery/archive/73128/253841_6yprto.jpg
...
Senast redigerat av Edman_ (11 februari 2008)

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
11 februari 2008
tycker det skulle se bra ut med svart galler i fronten, kanske skaffa extraljus/dimljus i de runta hålen?

Ocean Race NR:1
475 Inlägg
11 februari 2008
Vill du ta bort en del av luftintagen eller vill du komma på en lösning istället för Nät!

Jag tog en Skogaholms Brödlåda, stämde bra med mönstrett som är orginal med Xc70 grillen!
Du kan ju även montera en Oljekylare innaför i mitten!

Ta en titt på länken nedan!
http://www.garaget.org/?car=68&image=370126

mvh
Jörgen

Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa

12 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
camaro67 skrev:
Jag tänkter inte hjälpa dig försän du har fixat en ordentlig rubrik! mad

Förlåt mig då:P

12 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
SOLF1LM skrev:
Vill du ta bort en del av luftintagen eller vill du komma på en lösning istället för Nät!

Jag tog en Skogaholms Brödlåda, stämde bra med mönstrett som är orginal med Xc70 grillen!
Du kan ju även montera en Oljekylare innaför i mitten!

Ta en titt på länken nedan!
http://www.garaget.org/?car=68&image=370126

mvh
Jörgen

Jasså nje jag hade inte tänkt att ta bort några luftintag för fronten är lackad nu och jag vill helst slippa lacka om den hade mer tänkt mig att försöka med någon bra lösning för grillen det är den som är jobbig tror inte det skulle bli specielt snyggt med nät i hela grillen:/

Meister
6 763 Inlägg
11 februari 2008
Edman_ skrev:
camaro67 skrev:
Jag tänkter inte hjälpa dig försän du har fixat en ordentlig rubrik! mad

Förlåt mig då:P

Nu va de bättre big_smile Jag tror inte att de blir för mycket. Men annars kan du väll skaffa en ic och hänga dit. big_smile

Bilgalen
89 Inlägg
11 februari 2008
du kan ju sätta in små runda stavar istället för nät i t ex. grillen.

Rakasta, kärsi ja unhoita, se se elämää on!

Ocean Race NR:1
475 Inlägg
11 februari 2008
Notorgo skrev:

Där är en grej, har märkt på en del att det har börjat komma tillbaka! Va ju inne på 80 talet! smile

Tror det va en Mitsubitshi för några år sedan som monterat sådant i grillen (gul och bredd som satan)

mvh
Jörgen

Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa

12 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
SOLF1LM skrev:
Notorgo skrev:

Där är en grej, har märkt på en del att det har börjat komma tillbaka! Va ju inne på 80 talet! smile

Tror det va en Mitsubitshi för några år sedan som monterat sådant i grillen (gul och bredd som satan)

mvh
Jörgen

Jo det är flera som har sakt det till mig innan har faktist funderat på det men har inte kommit på någon lösning än på hur jag ska fästa det.
Funderar på i så fall stavar i metall så man kan svetsa ett bra fäste är nämligen inte så mycket för att plasta inte riktigt min grej:P

Sök