3969
Sök

Saknar sommarbilarna?

Maizer
15 februari 2008
Härlig särskrivning i rubriken..

58 Inlägg
15 februari 2008
ska bli gutt å få ut 940in igen smile... saknar att köra turbo bil.. turbo vinet e fan beroende framkallande tongue

Son Of Murphy
782 Inlägg
15 februari 2008
Ärligt talat så förstår jag inte folk som har "vinterbil" o "sommarbil"...
Hur har ni ens råd? Ställer ni av bilarna vintertid? Står den oförsäkrad? hmm
Näe själv skaffar jag bil för o köra året runt! Annars kan man ju lika gärna skaffa sig en båt eller så för det kan man också bara köra en viss tid på året...

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

a.k.a aLan.
281 Inlägg
15 februari 2008
jo nu börjar de närma sig, köpt mig en evo idag också big_smile

139 Inlägg
15 februari 2008
bygger för fullt....måste va klar i maj månad iaf så man hinner va med på alla rejsen, men  oj ja...man börjar få lite bilkänslor igen, vill köra fort! smile

Överladdning är en kompensation för flödesmisstag

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
15 februari 2008
såg faktiskt en lite små hottad TOK FIN belair 57 för två dagar sen vit/blå med super puts kromade fälgar o mumsigt ljud... Gav sjukt mkt sommar känslor.. Men idag kom det snö här igen :S men men kan man sladda lite iaf wink

Bmw osv..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
15 februari 2008
Mankan1978 skrev:
Näe själv skaffar jag bil för o köra året runt! Annars kan man ju lika gärna skaffa sig en båt eller så för det kan man också bara köra en viss tid på året...

om man har vinter/sommarbil så är det oftast som så att man har en fin sommar bil som man ställer av under dom tråkiga smutsiga kalla månader då står den i flesta fall i garage och har en "garage" försäkring eller vad det heter. Kostar inte många kronor.. också har dom flest någon sunk häck då på vintern 740,sierra gammal e30 eller så smile går nog ihop fint.. fan jag klarar o min bil utan problem varje månad UTAN jobb.. om ja hade jobb skulle ja fan ha råd med 4bilar om ja så ville.. allt handlar om priotering. Inte så kul att köra en fin sommar bil m3,supra eller whatever i sandigt snöslask med dubbdäck..

Bmw osv..

375 Inlägg
15 februari 2008
Mankan1978 skrev:

Har man en fin bil man är rädd om vill man ju inte ta ut den i snöslasket så den börjar rosta av allt salt dom slänger på vägarna. Att ha råd är inget problem för mig i alla fall eftersom min bil nästan är gratis när den står (sjukt billig försäkring och skattefri). Andra ställer väl kanske av bilen.

4 670 Inlägg
15 februari 2008
längtar mycket efter sommaren när bilarna kommer ut.
hoppas ja kan få igenom min hos svb så ja kan göra lite på svenska vägarna:D haha

358 Inlägg
15 februari 2008
längtar som fan jag med!
Orkar inte åka gammal sketen jetta nu big_smile

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
15 februari 2008
Om sommaren saknar bilarna får du fråga sommaren när den väl kommer... Skämt åsido, men särskrivning kan ibland ge lite olika betydelser i en rubrik. smile

Klart man saknar sommarbilen, men förstår inte varför alla har så bråttom? Det är ju för f-n bara februari än så länge. Det ÄR en vintermånad liksom mars och halva april också är. Ta inte ut leksakerna för tidigt bara för att det är lite soligt ute. Inte kul att känna mättnd av gasandet redan i juli sen liksom... smile

MVH

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

Palfinger tekniker
1 248 Inlägg
15 februari 2008
Trådstartare
Maizer skrev:

e du nöjd nu med sär skrivningen???

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
15 februari 2008
volvo_245 skrev:
Maizer skrev:

Jag är nöjd iaf! smile

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

281 Inlägg
15 februari 2008
ne så som det är nu så ska min ut i slutet på mars/ början på april inte en dag senare ;D....Onödigt att den står inne när det e så gött ute tongue

/Deki

358 Inlägg
15 februari 2008
volvo_245 skrev:
Maizer skrev:

vill inte vara den som är den, men "sär skrivningnen" ska det inte vara särskrivningen?

tror jag tar ut pärlan 1 april !
Senast redigerat av SwenssonGTI (15 februari 2008)

Palfinger tekniker
1 248 Inlägg
15 februari 2008
Trådstartare
SwenssonGTI skrev:
volvo_245 skrev:
Maizer skrev:

vill inte vara den som är den, men "sär skrivningnen" ska det inte vara särskrivningen?

tror jag tar ut pärlan 1 april !

jo det ska det men jag skrev så för att reta dom som stör sig på särskrivningar lol

Ace Ventura
1 240 Inlägg
15 februari 2008
Alla verkar så sär här! hehehehe

66 Inlägg
15 februari 2008
Vill fan också ha vår, är fan fortfarande lite över metern snö här sad

987 Inlägg
15 februari 2008
Tog ut den idag.. Får se vad polisen säger om att man har sommardäck, men förhoppningsvis är det lugnt

i like it load

Fotograf
966 Inlägg
15 februari 2008
M3an kommar nog ut 1a April och inte 1 dag senare!
Har längtat efter att få köra den heeeela vintern.. Köpte den i mitten av oktober och körde knappt 2veckor innan jag fick ställa av den..sad Så nu jävlar är det inte länge kvar!big_smile Wiiee!

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Sök