3838
Sök

Saknar sommarbilarna?

RS
886 Inlägg
15 februari 2008
volvo_245 skrev:
är det bara jag som är glad att våren har kommigt så våra svenska vägar får se lite snyggare bilar igen???

Jo klart man är glad att våren kommit, fast den har inte kommit riktigt än här i norr hmm

Focus RS

2 655 Inlägg
15 februari 2008
Det har kliat i hela kroppen ett tag nu.. Har bokat tid för besiktning den 1 april, sen så bär det iväg till garaget igen. Plockar ut bilen igen mot slutet av april, det hänger bara på vad det är för väder..

874 Inlägg
15 februari 2008
enklare om man har sin bil året runt då slipper dylika problem tongue

:::obs detta inlägg bör inte uppfattas som personligt påhopp, då jag själv har haft sommar/vinterbil:::

bara en reflektion... cool

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

4 506 Inlägg
15 februari 2008
En annan sak som jag saknar på vintern är MC muller
men självklart alla fina "sommar" bilar ochså.

Kan du andas kan du dö.

613 Inlägg
15 februari 2008
Såg denna tråd i veckan och fick mycke sug med, så sprang hem efter jobbet å tog ut nästa alla 1000 kubik och tog mej en liten tur big_smile

Torrt,fint och soligt.. Men ganska kallt..

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
15 februari 2008
Jag saknar alla jänkare som brukar vara ute på Lördags kvällarna. Gillar inte alla pappraggare dock med sina föräldrars bilar och förstör för alla andra.

Saknar mest sommar dock. Älskar vinter men jag vill ha det skönt, och slippa blåsa bort i det vita.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

154 Inlägg
15 februari 2008
att ni ens är nära våren, 20 minus o skapligt med snö här :S

Kör automat så är du smart ;)

Norrlänning
1 453 Inlägg
16 februari 2008
FireTraXX skrev:
Ellertz skrev:
Visst är de najs med vår, men nu börjar ju de j*vla eu mopparna komma fram! Nån vacker dag kmr ja ta en sån på huven..

Varför?

ja har ändåså så mycket stenskott i fronten så nån buckla gör inget.. näerå men skämt å siddo, ja har svårt att ligga köra 45 efter nån moppe som kör mitt i vägen..

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

1 661 Inlägg
16 februari 2008
Mankan1978 skrev:
Ärligt talat så förstår jag inte folk som har "vinterbil" o "sommarbil"...
Hur har ni ens råd? Ställer ni av bilarna vintertid? Står den oförsäkrad? hmm
Näe själv skaffar jag bil för o köra året runt! Annars kan man ju lika gärna skaffa sig en båt eller så för det kan man också bara köra en viss tid på året...

Blir inte så jätte dyrt, man har ju en billigt bil på vinter, eller året runt som bruksbil så har man ju pärlan i ca 6mån på sommarhalvåret, sedan har man avställnigsförsäkring på den.

Ska bli så skönt att ha lite marginaler när man kör om. smile

1 722 Inlägg
16 februari 2008
hehe big_smile jag längtar till att få ta fram moppen igen big_smile o skaffa körkort för bil så jag får åka o köra själv tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Sök