Gimp är dessutom gratis, photoshop vanligt kostar cirka 3 tusen... skall man ha CS så kostar det 25000 (Och ja det är verkligen Tjugofemtusen) men då ingår lite andra program med. Jag har pillat i gimp, men jag föredrar interfacet i PS även om alla funktioner finns i båda. Men är en vanesak. Gimp är lite som Unix... om man gillar att koda om allt så är det Gimp som gäller. Om man gillar när allt bara funkar orginal så är det PS som gäller
Takashi jo jag vet att det saknas nåt Orkade inte fixa det hehe.
edit: Jag gjorde en med extra tonad framruta istället så är det ingen som kan klaga La till Opelemblemet igen så nu är det inget som är photoshoppat med själva bilen mer än att den är skuggad en del:
edit: Jag gjorde en med extra tonad framruta istället så är det ingen som kan klaga La till Opelemblemet igen så nu är det inget som är photoshoppat med själva bilen mer än att den är skuggad en del:
Jag kör med photoshop (CS4 stonhage) på engelska gansk bra men svårt endå:P något tips på något bra photoshop som man kan andvända lett detta e svårt att fatta