24/3 fyller jag.. önskar mig väl inte nånting speciellt.. men de e klart..nya högtalare,nya däck & fälgar och en omlackering av bilen skulle ju inte göra nått om man fick.. men för att va lite mer realistisk så blir de säkert pengar och grejer till hemmet
Du får gärna visa vart det stog vad man önskade sig i den tråden.
nej det gjorde det inte, men det är ju typ samma grej ändå... eller? Lite förvånad att inte du hade påpekat att det fanns en liknande tråd, men då är dom inte så lika ändå då?
nej det gjorde det inte, men det är ju typ samma grej ändå... eller? Lite förvånad att inte du hade påpekat att det fanns en liknande tråd, men då är dom inte så lika ändå då?
Faktum är att jag letade efter en liknande tråd men inte hittade någon
Fyller 30, den 3:e juni önskar mig en back öl, en grillad flintastek, potatissallad och fint väder. Och att man disableat all musik utom hårdrock på festen som blir.
Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
Hela Garaget.org drar en suck av lättnad.
Hahah. ;D
Själv fyller man 18 den 7:e oktober nu i höst. Vet redan vad jag kommer få.
Fyller år den 24:e Juni. och då jag inte vill köra runt på plåtfälgar i somar så önskar jag ett par shyssta fälgar till min bil.. eller babysaker till min bebis som kommer i höst