För vilka passar 24 Maj bättre? För om det är fler som kan då så är det ju en bra ide att flytta träffen till 24 Maj! Så hojta till lite så jag har lite pejl på läget!
ja tycker den sista maj istället då har alla fått pengar och så har man råd att bränna gummi!!!MUMS ja kommer lätt sålänge ja hinner få pengar så ja har råd att ta mig nånstans....roligt att kolla på fina bilar + svina med min egna
Hehe skulle vara lite intressant att dyka upp faktiskt dock så är jag i italien mellan den 16:e maj och 24:e maj så hittils så har inga utav datumen passat,
men kommer det ett passande datum förutsatt att bilen inte ligger i garaget i molekyler så dyker jag nog upp kanske lyckas plocka med mej en corvette eller 2 också
Trevligt att det har kommit fler intresserade! Ser ut som om det kan bli lite folk
Och för er som är intresserade av att komma på fler träffar i uppsala, så kommer resten ordnas enbart för Street Pirates Club medlemmar! Så gå gärna in på vår hemsida och bli medlem, så att vi kan fortsätta ordna träffar och andra roliga grejer!