Två katter Billy & Gizmo. Bröder snart 5 år gamla. Billy är döpt efter en häst"kompis" som bodde i stallet nära mig när jag var liten, vi brukade leka och jaga varann i hagen (han vann alltid), tills han fick benet avsparkat och fick avlivas Gizmo är döpt efter gremlins så klart
Kul bild på Billy
Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
Två katter Billy & Gizmo. Bröder snart 5 år gamla. Billy är döpt efter en häst"kompis" som bodde i stallet nära mig när jag var liten, vi brukade leka och jaga varann i hagen (han vann alltid), tills han fick benet avsparkat och fick avlivas Gizmo är döpt efter gremlins så klart
måste lägga till och ta bort litte djur har idag 4 katter som heter priken roya teddy och paddington sen har jag 3 ödlor som heter rex micke och krestina sammt en fågelspindel som heter bamse. Fick tyvärr avliva min katt skruttan efter att hon börjat bli smått agressiv mot mina barn. fick även lämna bort mina skäggagamer efter som dom försökte äta upp min blåtunge skink fick i stället föräldrarna till blåtungan så det är en stor lycklig familj nu. kommer att lägga upp bilder på dom när jag köpt en ny kamera
Senast redigerat av biltemaanstalld (14 juli 2008)