solstice: håller med dig:) men får se hur det bli.. ville testa glasfiber o det blev ju rätt bra så.. håller med om spetsarna tänkte kapa till glasfiberskärmen med iafen spets längst fram ungefär som den plåtskärmen som syns på bild tidigare.. men det får dröjja ett tag måste upp till karlsborg o leka soldat ikväll igen...
gozze/tenzer: tackar följ gärna..
epic110: har inte funderat något alls på färg men varrt ju snyggt med vit så får väl se.. det måste ju åtminstonde vara något som passar till svart och krom pga motorn..
idag har jag byggt lite på släpet.. ska ta o ringa växellådssnubben senare i helgen o se om han har pillat nått med lådan.. hade vatt gott o få hem den tills om två veckor då jag har en ledig vecka igen...
fan va cool den kommer att bli. måste vara svårt att böja rören så dom blir lika på båda sidor. längtar till nästa upp date:D roligt bygge:D lycka till
weser: haha ah du har fattat hur det ligger till.. är en satans massa mätande för o få till böjjarna lika på båda sidor.. är ju jobbigt om man bockar rör nummer två för mycket me.... .. tackar:D
pimpad740: blir inte dom bakhjulen men har kikat på ett par mickey thompson som är näst intill lika stora men med snyggar mönster då:)
children-of-bodom: tackar.. följ gärna
ertiyed: tackar:)
nu var det länge sedan update på grund utav lumpen har legat inne två veckor i sträck nu.. men nu har jag en vecka ledig så får se vad jag kan göra med den..
idag har jag helsvetsat strålkastarhuset och byggt i lampor för att testa. dessa är på 75watt styck.. har fortfarande inte bestämt vilket håll lampan ska sitta på..