3333
Sök

Deamon Supran

King Of The Road
154 Inlägg
27 januari 2006
Bara en fråga till er supra fans ...gillade ni supra innan the fast & the furies kom ut också?

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!

624 Inlägg
27 januari 2006
alltså det står lite fel i bilsport det ska vara 420hk , och då e det på bakhjulet, jag har en kille från LA i USA som kommer och hällsar på mig nästa månad och det e han som ska montera kompressorn i bilen ,,och han har monterat i ca 50 bilar i usa och enligt den underlag som jag fick från några av dessa bilar så e det 420hk on the crank som det heter men motor hästar blir det ca 600hk ,men jag e mer intresserad av hästarna på bakhjulet, , smile
sen e det ju en lätt bil änn så länge 1240kg
sen e det porsche bromsa och lite godis som ska till
ses till Elmia

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
27 januari 2006
vikingpower skrev:
Bara en fråga till er supra fans ...gillade ni supra innan the fast & the furies kom ut också?

Jag visste inte att Supra Mk4 fanns innan den filmen kom ut big_smile

edit: ändrade lite
Senast redigerat av calibra_nox (27 januari 2006)

1 639 Inlägg
27 januari 2006
Klart man kände till Supran innan filmen kom, annars är man knappast motorintresserad...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Driver
2 111 Inlägg
27 januari 2006
mrcelica skrev:
Klart man kände till Supran innan filmen kom, annars är man knappast motorintresserad...

Eller ung o cross o moppe intresserad wink

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

266 Inlägg
28 januari 2006
Janken skrev:
nicke_b2 skrev:
ToyotaClubSweden skrev:

bygg en då för i helvete. visa vad du kan

det var därför jag valde golf istället för supra är så uttjatad samma med golf trean det är samma sak hela tiden, det är bara ägaren och färgen som skiljer tycker jag men jag är mental sjuk......

hehe så du valde alltså mellan e n supra o din golf o valde golfen för att den inte är lika uttjatad ?

Tillåt mig småle wink

nej det kan jag inte säga för de ligger inte i samma prisklass men jag valde att göra något eget i stället för att titta på andra hela tiden som de flesta japs ägare gör, det är inte så många som gör något drastigt och lägger mycket pengar på en gammal golf jävel.......

272 Inlägg
28 januari 2006
vikingpower skrev:

Sen år 2000 har jag känt till Supra MkIV och det har varit min favorit bil ända sen dess smile

Projekt 900hk 2JZ-GTE
www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök